نایلون شیرینگ از جمله انواع نایلون هایی است که در جهت بسته بندی محصولات در صنعت مورد استفاده قرار گرفته می شود. تولید نایلون شیرینگ به صورت یک لایه و دو لایه انجام می شود که امکان تولید نایلون شیرینگ سفارشی با لایه های بیشتر نیز امکان پذیر می باشد. طراحی این نوع نایلون به نحوی است که مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا دارد و هنگامی که در معرض دمای بالا قرار گرفته می شود، تغییر حالت می دهد و باعث وکیوم کالا می شود. خرید نایلون شیرینگ  یک نیاز برای کارخانجات بزرگ تولیدکننده محسوب می شود.

چندین سال است که فروشگاه ناب پلاستیک فعالیت خود را در زمینۀ تولید و عرضۀ لفاف های بسته بندی در تهران آغاز نموده است. پلاستیک شیرینگ، نایلون حبابدار، فیلم استرچ و ... برخی از محصولات این مجموعه محسوب می شوند.

فروش نایلون شیرینگ و ویژگی های آنها

فروش نایلون شیرینگ به صورت رولی با متراژهای مختلف صورت می گیرد. فیلم شیرینگ به نحوی طراحی شده است که قابلیت تحمل دمای 160 الی 220 درجه سانتی گراد را جهت تغییر حالت به صورت وکیوم دارد. خرید و فروش نایلون شیرینگ جهت بسته بندی کالاهای مختلف ضرورت دارد و استفاده از این نوع پلاستیک برای بسته بندی بسیار کاربردی است. با استفاده از نایلون شیرینگ به درستی می توان کالاهای مختلف را به صورت چندتایی بسته بندی نمود. با استفاده از این نوع نایلون می توان محصولات را در برابر نفوذ آب ، گرد و خاک ایمن نگه داشت. علاوه بر آنکه بسته بندی پک شیرینگ باعث حمل و نقل و ذخیره سازی آسان محصولات مختلف می شود.

جهت خرید نایلون شیرینگ می توانید از طریق شرکت های تولید کننده به صورت مستقیم تهیه کنید. بدین ترتیب امکان خرید فیلم شیرینگ با قیمت ارزان برای شما میسر است. جهت بسته بندی کالاها همراه با پالت نیز می توان از مزایای این نوع نایلون استفاده نمود. نوع بسته بندی نقش بسزایی بر روی کیفیت اقلام دارد و استفاده از نایلون شیرینگ پک می تواند تأثیر قابلا توجهی در فروش محصولات داشته باشد. جهت خرید نایلون شیرینگ می توانید با واحد فروش فروشگاه ناب پلاستیک تماس بگیرید.

اهمیت خرید پلاستیک شیرینگ

چند سال اخیر نسبت به بسته بندی کالاها توجه ویژه ای می شود چون تأثیر مستقیم بر روی حفظ کیفیت اقلام و انبارداری آنها دارد. عموماً میزان ضخامت نایلون شیرینگ بین 30 الی 400 میکرون با عرض 10 سانت الی 4 متر می باشد. البته امکان خرید نایلون شیرینگ سفارشی نیز برای مشتریان فراهم می باشد. بسته بندی درست کالا می تواند طول عمر آنها را بهبود ببخشد و آنها را از آسیب های حمل و نقل حفظ نگه دارد و امروزه صنایع مختلف تلاش می کنند متناسب با نوع کالا از نایلون مناسب جهت بسته بندی اقلام و ایمن نگه داشتن آنها استفاده می شود. کاربرد پلاستیک شیرینگ را می توان در کلیه صنایع مواد غذایی مشاهده نمود و این نوع پلاستیک می تواند مانع از ورود آلودگی به داخل بافت محصول شود. همچنین استفاده از نایلون مناسب جهت بسته بندی می تواند مانع از ورود ضربه و شکستگی محصولات شود. در حال حاضر شاهد فروش انواع نایلون بسته بندی چون نایلون شیرینگ و استرچ هستیم که کاربرد گسترده ای در صنعت بسته بندی در صنایع مختلف دارد. 

قیمت نایلون شیرینگ

فاکتورهای متعددی بر روی قیمت فروش فیلم استرچ و نایلون شیرینگ تأثیرگذار می باشد که می توان به ابعاد، میزان ضخامت و تعداد لایه های پلاستیک اشاره نمود. در این صورت صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع کالایی که قصد بسته بندی آن را دارند، با قیمت مناسب نایلون مورد نیاز خود را خریداری کنند.

چندین سال از فعالیت حرفه ای فروشگاه ناب پلاستیک در حوزۀ تولید و پخش پلاستیک های بسته بندی در تهران می گذرد و تا کنون توانسته حجم زیادی از نیاز بازار را تأمین کند.

 

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 800
نمایش همه
علاقه مندی ها ()