تابلو ال ای دی ثابت به عنوان یکی از سبک های جدید تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شود. اجزای اصلی تشکیل دهندۀ تابلوسازی ال ای دی ثابت و روان، دیودهای نوری هستند که در رنگبندی های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. استفاده از این تابلوی تبلیغاتی جهت معرفی کالا، خدمات و نام شرکت بسیار رواج است. بنابراین مشاغل مختلف تلاش می کنند ، با استفاده از نمای تابلوی ال ای دی ثابت، بیش از گذشته مخاطبان را جذب نمایند. استفاده از لامپ های دیود با کیفیت، سطح پرتو نور افزایش می یابد و بسیار چشمگیر خواهد بود.

جهت مشاهدۀ برخی از نمونه کارهای  تابلو ال ای دی ثابت می توانید پروژه های انجام شده توسط گروه تابلوسازی اچ دی لایت را در داخل وب سایت مشاهده نمائید. جهت طراحی و سفارش تابلوسازی تبلیغاتی می توانید از تجربیات این مجموعه استفاده نمائید.

مزایای تابلو ال ای دی ثابت

برخی از مشاغل به دلیل نوع کسب و کاری که دارند، استفاده از تابلو تبلیغاتی ال ای دی ثابت کاربردی تر می باشد. طراحی این نوع تابلو به واسطۀ دیودهای نوری در رنگبندی های مختلف صورت می گیرد. امکان ساخت این نوع تابلو با قیمت ارزان و کیفیت بالا برای مجموعه های تابلوسازی تبلیغاتی امکان پذیر است. لامپ های دیود زمانی که ولتاژ در آنها جریان پیدا می کند، حالت نورانی به خود می گیرد و تابلوهای ال ای دی ثابت در زمان خاموش بودن نیز نورانی است. استفاده از فلاشر در ساخت تابلوهای ال ای دی ثابت الزامی ندارد ولی کاربرد آن باعث می شود تا تابلو خاموش و روش شود و بدین وسیله بیش از پیش افراد را به خود جلب کند.

تابلو ال ای دی ثابت با حداقل مصرف انرژی

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی می تواند تأثیرات مثبت در کسب و کارهای مختلف داشته باشد. امروزه خیلی از کسب و کارهای مختلف، تابلو ال ای دی ثابت را متناسب با نوع حرفۀ خود سفارش می دهند. این نوع تابلو از نظر مصرف انرژی بسیار کم مصرف است و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. در تابلوهای ال ای دی ثابت از ولتاژ 12 میلی آمپر استفاده می شود و این ولتاژ بر اساس DC است و با باطری 12 ولت می توان آنها را روشن نمود. با توجه به تعداد ال ای دی های ثابتی که در داخل تابلو مورد استفاده قرار گرفته است، پاور انتخاب می شود.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت با استخدام افراد مجرب در حوزۀ طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی، تا کنون توانسته پروژه های تابلوسازی تبلیغاتی متعددی را در حجم کوچک و بزرگ طراحی و پیاده سازی کنند.

قیمت تابلو ال ای دی ثابت

عوامل متعددی بر روی قیمت تابلو ال ای دی ثابت تأثیرگذار می باشد که عبارتند از ابعاد، رنگبندی و میزان تراکم دیودهایی که در ساخت تابلو مورد استفاده قرار گرفته اند، می باشند.

تابلوهای ال ای دی ثابت طوری ساخته می شوند، که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارند. تفاوت قابل توجه میان تابلوهای ال ای دی ثابت و روان در ثابت ماندن تصاویر و نوشته می ماند. به دلیل استفاده از دیودهای نورانی در ساخت این نوع تابلو، سطح کیفیت و درخشندگی تابلو نسبت به نئون بیشتر است، که البته نسبت به آنها دارای مصرف انرژی کم است. امکان طراحی یک کلمه، یک عبارت و یا تصاویر به صورت تک رنگ و یا چند میسر است. این نوع تابلوها را بر سر درب مغازه ها، فروشگاه ها، ایستگاه های قطار و هواپیما و غیره نصب می کنند.

اگر قصد سفارش ساخت تابلو چلنیوم و تابلو ال ای دی ثابت دارید، جهت استعلام قیمت این نوع تابلوی تبلیغاتی می توانید با گروه تابلوسازی اچ دی لایت تماس بگیرید.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت 

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()