تابلو ال ای دی ثابت حاصل فناوری پیشرفته در ساخت تجهیزات و تابلوسازی تبلیغاتی است. علت استقبال از سفارش تابلو ال ای دی ثابت، مصرف پایین برق و عمر بالای این نوع تابلوی تبلیغاتی است که جایگزین تابلوهای نئون شده است. در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی در رابطه با مزایا و کاربرد تابلو ال ای دی ثابت بدون مقاومت صحبت کنیم، پس در کنار ما باشید تا بتوانید سطح اطلاعات خود را در خصوص نحوۀ کارکرد این نوع تابلوی تبلیغاتی افزایش دهید.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت به صورت تخصصی در زمینۀ ساخت انواع تابلوی تبلیغاتی فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون با در اختیار داشتن کادری مجرب و توانمند، قادر به انجام ساخت تابلوهای تبلیغاتی ال ای دی ثابت و روان در ابعاد مختلف و قیمت مناسب می باشند.

مراحل ساخت تابلو ال ای دی ثابت

اولین مرحلۀ ساخت تابلوهای ال ای دی ثابت، برش طرح اولیۀ تابلو توسط دستگاه های لیزر می باشد. سپس اطراف طرح برش زده شده، لامپ های ال ای دی به صورت ثابت بر روی فیبر یا پلکسی گلاس برش خودرو قرار گرفته می شود. سپس پایه های مثبت و منفی ال ای دی مطابق با طرح به وسیله ابزار کف چین بریده شده و به یکدیگر متصل می شوند. عموماً لامپ های ال ای دی قرمز که برای این کار در نظر گرفته می شوند، دارای ولتاژ 2 الی 2/10 اهم هستند چون از منبع تغذیه 12 ولت استفاده می شوند. بدین وسیله نحوۀ اتصالات آنها به یکدیگر به صورت 6 تایی با هم سری می شوند.

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با ساخت تابلوهای ال ای دی ثابت وجود دارد، استفاده از رنگ های زرد، آبی، قرمز، سبز و بنفش است. متناسب با میزان ولتاژ آنها، باید بر اساس یک اصول مشخص بر روی تابلوی پلکسی در کنار یکدیگر چیدمان می شوند. همانطور که گفته شد، رنگ های زرد و قرمز به دلیل برخورداری از ولتاژ 2 به صورت 6 تایی سری می شوند و این در حالی است که رنگ های سبز، سفید، آبی و بنفش به دلیل داشتن 3 ولتاژ به صورت 4 تایی سری می شوند.

پس از سری نمودن لامپ های ال ای دی به صورت دسته های 6 تایی، پایه های منفی به یکدیگر متصل می شوند و پایه های مثبت هر دسته بندی با یکدیگر متصل می شوند و به هیچ عنوان دسته بندی های پایۀ منفی و مثبت نباید با یکدیگر اتصال داشته باشند. پس از انجام تمام این مراحل، نوبت به ایجاد روشنایی برای تابلو ال ای دی ثابت است که به واسطۀ یک سیم دو رشته ای مثبت و منفی به صورت جداگانه به خروجی منبع تغذیه متصل می شوند. به طور کلی تابلوسازی تبلیغاتی ال ای دی ثابت بدین روش در طرح های متنوع و جذاب ساخته می شوند.

جهت سفارش انواع تابلو ال ای دی ثابت می توانید با مشاوران مجرب گروه تابلوسازی اچ دی لایت مشورت کنید. این مجموعه از ابتدا، که فعالیت حرفه ای خود را اغاز کرده است، تا کنون توانسته پروژه های متعدد تابلوسازی تبلیغاتی را به سبک های مدرن و کلاسیک انجام دهند و به مشتریان تحویل دهند.

قیمت تابلوسازی ال ای دی ثابت

قیمت تابلو ال ای دی ثابت در مرکز تابلوسازی به ابعاد، رنگبندی و جنس لامپ و متریال تشکیل دهندۀ آن بستگی دارد. مشاغل مختلف متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند سفارش تابلو ال ای دی ثابت ارزان را در لیست خدمات تبلیغاتی مجموعۀ خود داشته باشند.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت مجهز به کلیۀ تجهیزات پیشرفته می باشند و امکانات لازم در خصوص ساخت تابلوهای ال ای دی ثابت و روان را مطابق با نیاز مشتریان و طرح های جذاب و چشمگیر دارند.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت 

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 963
نمایش همه
علاقه مندی ها ()