جوهر سابلیمیشن یکی از مهمترین مرکب هایی است که جهت دستگاه های چاپ مورد استفاده قرار گرفته می شوند. مرکب سابلیمیشن از جمله مواد اولیۀ اصلی دستگاه های چاپ سابلیمیشن محسوب می شوند. به طور کلی فرآیند چاپ سابلیمیشن به واسطۀ دو دستگاه پرینتر اپسون یا دستگاه های چاپ و دستگاه های پرس بر روی کالا صورت می گیرد. نوع کاغذ و جوهری که جهت فرآیند چاپ مورد استفاده قرار گرفته می شوند، مخصوص هستند چون کاغذ چاپ باید از جنسی ساخته شده باشد که تحمل حرارت بالای پرس سابلیمیشن را داشته باشد. ضمن آنکه نوع  جوهر سابلیمیشن نیز باید قابلیت جذب شوندگی توسط پارچه و ماندگاری بالایی داشته باشد. با توجه به کاربرد گستردۀ دستگاه های چاپ سابلیمیشن، شاهد خرید و فروش جوهرهای سابلیمشن می باشیم.

شرکت فرارنگ تبلیغ از جمله شرکت هایی است که در حوزۀ واردات و عرضۀ انواع دستگاه پیشرفته چاپ با برندهای معتبر در سطح کشور فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده است. از این رو شرکت های مختلف متناسب با نوع کسب و کارهای مختلف می توانند جهت تأمین دستگاه های چاپ دیجیتال و همچنین انواع جوهر سابلیمیشن و دیگر مرکب های انواع دستگاه چاپ و پرینتر می توانید به این مجموعه مراجعه کنید.

فروش انواع جوهر سابلیمیشن

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، متناسب دستگاه های چاپ دیجیتالی پارچه سابلیمیشن، شاهد فروش کاغذ سابلیمیشن و انواع جوهر سابلیمیشن با ظرفیت های مختلف می باشیم. این نوع جوهر به نحوی ساخته شده اند که دارای خاصیت تصعید هستند و امکان چاپ سابلیمیشن را امکان پذیر می سازد. در واقع این نوع جوهر قادر به تبدیل بخار به جامد است و بدین وسیله بدون تبدیل شدن به مایع، امکان انتقال جوهر را بر روی پارچه میسر می سازد. البته نوع کاغذی که در دستگاه های سابلیمیشن مورد استفاده قرار گرفته می شوند، مخصوص است چون حداقل میزان جوهر را به خود جذب می کند و درصد قابل توجهی از مرکب سابلیمیشن را بر روی پارچه منتقل می کند.

 

  شرکت فرارنگ تبلیغ 

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 897
نمایش همه
علاقه مندی ها ()