پارس بلور نامی آشنا در صنعت طراحی و ساخت قالب های بلور و کریستال می باشد. ایران از جمله کشورهایی است که در حوزۀ تولید شیشه و بلور، حرفی برای زدن دارد چون صنعت طراحی و قالب سازی شیشه و کریستال در ایران، از کیفیت بالایی برخوردار است. گروه صنعتی قالب سازی پارس بلور، همواره با بهره گیری از نیروی فنی متخصص و مجرب، قادر به ساخت جدیدترین قالب های شیشه و بلور می باشند.

شرکت صنعتی پارس بلور از جمله شرکت های با سابقه در عرصۀ طراحی و ساخت انواع قالب کریستال و شیشه در داخل کشور می باشد. این مجموعه با بهره گیری از ماشین آلات مدرن با فناوری پیشرفته چون دستگاه های برش cnc، ماشین آلات قالب سازی، دستگاه های پرینتر سه بعدی و غیره توانسته اند موفق به تولید مدرن ترین قالب های بلور و کریستال شوند.

صنعت قالب سازی پارس بلور

صنعت قالب سازی پارس بلور متناسب با پیشرفت تجهیزات قالب سازی با تغییرات قابل توجهی مواجه شده است. هم اکنون کارخانجات تولیدی شیشه و بلور، برای توسعۀ محصولات بلورجات، از تخصص قالب سازی پارس بلور استفاده می کنند. بدین ترتیب شاهد تولید انواع ظروف شیشه ای و بلور در طرح های متنوع و شکیل می باشیم.

نکتۀ مهمی که در رابطه با رونق فروش بلورجات وجود دارد، توجه به مسئله ساخت قالب بلور و شیشه مانند ساخت قالب های پرس فشاری و... بر اساس استاندارد و کیفیت بالا می باشد که پارس بلور طی سال ها فعالیت حرفه ای توانسته به این موفقیت بزرگ دست پیدا کند.

اگر قصد توسعه و کسب موفقیت در حوزۀ تولید محصولات شیشه ای و بلورجات دارید، می توانید از تخصص و مهارت پارس بلور استفاده نمائید.

شرکت صنعتی پارس بلور به دلیل استفاده از کادر فنی و متخصص در حوزۀ طراحی و قالب سازی شیشه و بلورجات، توانسته اند مطابق با نیاز مشتریان، بهترین قالب ها را ساخته و در اختیار تولیدکنندگان کریستال و شیشه قرار داده است. 

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 981
نمایش همه
علاقه مندی ها ()