کلرزن مایع، از جمله دستگاه های پرکاربرد صنعتی است که در سیستم های تصفیه آب مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خوشبختانه در داخل کشور، شاهد ساخت پکیج های تزریق کلر مایع در مدل های مختلف می باشیم. متناسب با حجم سیستم تصفیه ای که راه اندازی می شود، سازنده سیستم کلرزن مایع، مقدار و سیستم تزریق پکیج کلرزن را تنظیم می کند. در ادامۀ متن به اهمیت کاربرد دستگاه  کلرزن مایع خواهیم پرداخت چون شاهد کاربرد گستردۀ پکیج های تزریق کلرزن مایع در سطح جهان می باشیم. 

شرکت اطلس آب یکی از سازندگان برتر در حوزۀ ساخت پکیج های تصفیه آب و فاضلاب خانگی و صنعتی در حجم کوچک و بزرگ می باشیم. در این راستا به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و شناخته شده در حوزۀ راه اندازی سیستم های تصفیه سازی در سطح کشور می باشند.

سفارش خرید کلرزن مایع

متناسب با راه اندازی انواع پکیج تصفیه آب، شاهد خرید و نصب انواع کلرزن می باشیم. هدف اصلی از کاربرد پکیج تزریق کلر ، از بین بردن قارچ و میکروب های موجود در آب می باشد. در واقع حضور مواد این چنینی در داخل آب، موجب حذف مواد مضر موجود در آب می شود و بدین وسیله از انتقال بیماری های پوستی به افراد می توان جلوگیری نمود. دستگاه کلرزن به طور کلی به روش های مختلفی چون گاز کلر، کلرامین، پری کلرین و دی اکسید کلر امکان حذف مواد باکتریایی و کدورت آب را میسر می سازد.

فرآیند کلرزن مایع به واسطۀ کلریناتور صورت می گیرد و در جهت ممانعت از آثار سمی ناشی از کاربرد دستگاه های کلرزنی، مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به طور کلی ترکیب آمونیاکی موجود در کلر جهت ضد عفونی کردن آب مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

شرکت اطلس آب با توجه به گرد هم آوری افراد فنی و متخصص در حوزۀ طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب در داخل کشور، قادر به طراحی و ساخت انواع دستگاه کلرزن مایع می باشد.

 شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 789
نمایش همه
علاقه مندی ها ()