فیلتر شنی، از جمله دستگاه هایی است که جهت جداسازی املاح معدنی موجود در آب مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فیلتر شنی به عنوان یکی از دستگاه های اصلی در سیستم های تصفیه آب و فاضلاب به کار برده می شوند. آب در حالت طبیعی دارای املاح و مواد معدنی است که باعث بوی نامطبوع، کدورت و طعم بد آب می شود. در این راستا، جهت حذف چنین مواردی، استفاده از دستگاه  فیلتر شنی ضرورت دارد چون از لایه های مختلف صافی برخوردار هستند، که امکان از بین بردن ذرات معلق فیزیکی موجود در آب را میسر می سازد.

شرکت اطلس آب دارای سابقۀ چند ساله در حوزۀ طراحی و ساخت انواع پکیج تصفیه آب و فاضلاب ، بر اساس استانداردهای جهانی تصفیه سازی می باشند. این مجموعه مجهز به تکنولوژی جدید جهت طراحی انواع سیستم فیلتراسیون صنعتی و خانگی با قیمت ارزان می باشند.

سفارش فیلتر شنی

به طور کلی سفارش فیلتر شنی بر اساس سیستم های تصفیه آب صورت می گیرد. پس از بررسی دقیق تمام جوانب مرتبط با راه اندازی سیستم تأسیسات خانگی و صنعتی توسط مهندسین متخصص آب و فاضلاب، فرایند طراحی و ساخت فیلتر شنی آغاز می شود. فرایند فیلتراسیون طی چندین مرحله صورت می گیرد و مجموعه های مختلف تلاش می کنند، متناسب با ظرفیت سیستم تصفیه آب، طراحی فیلتر شنی را انجام می دهند.

فیلتر شنی فلزی، فیلتر شنی گالوانیزه،  فیلتر شنی FRP  ، فیلتر شنی استیل و فیلتر شنی بتنی از انواع فیلتر شنی هستند، که توسط شرکت اطلس آب ساخته می شوند. هر کدام از آنها متناسب با سیستم های تصفیه آب صنعتی در مراحل مختلف در پکیج مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت سفارش راه اندازی سیستم تصفیه آب به صورت کاملاً تخصصی، می توانید با افراد فنی متخصص و مجرب تماس حاصل نمائید.

شرکت اطلس آب با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات و متخصصین مجرب، قادر به پیاده سازی انواع سیستم فیلتراسیون آب با رعایت کلیۀ موارد استاندارد می باشد.

 شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 858
نمایش همه
علاقه مندی ها ()