نشرکت دریا پلاستیک از فعالان صنعت تولید لفاف های بسته بندی در قالب های نایلون حبابدار، نایلون استرچ، نایلون عریض و نایلون شیرینگ در ابعاد و ضخامت های استاندارد و دلخواه مطابق با سفارشات مشتریان می باشد، و در طول دوران فعالیت خود در این عرصه با تولید انواع محصولات باکیفیت و بادوام مطابق با استانداردهای تعریف شده و یا سفارشات مشتریان توانسته در این بازار تولیدی از اعتبار نام و برند خود پشتیبانی نماید.  نایلون حبابدار از قدیمی ترین  محصولات پلیمری در صنعت بسته بندی که مهمترین کاربرد آن محافظت از محصولات حساس و شکننده در برابر ضربه و فشارهای جزئی می باشد، به همین دلیل به آن نایلون ضربه گیر هم می گویند.

نایلون حباب دار در انواع دو لایه، سه لایه و پنج لایه در اشکال برش خرده، پاکت، کاور و کیسه  در ابعاد و سایزهای متنوع و مورد نظر مشتریان تولید می شود، لازم به ذکر است که تراکم و ابعاد حباب های هوا نیز در زانواع نایلون حبابدار قابل تنظیم است و در بازارهای مصرف می توان آن ها را در ابعاد استاندارد 5 تا 30 میلیمتر خریداری کرد. برای خرید نایلون عریض به سایت مراجعه کنید. 

قیمت نایلون حبابدار

نایلون حبابدار یا ضربه گیر از سری تجهیزات پلیمری در صنعت بسته بندی است که برای محافظت از کالاهای حساس و شکننده در هنگام حمل و نقل و باربری مورد استفاده قرار می گیرد و قیمت نایلون حبابدار نیز بسته به ابعاد و اندازه این محصولات، تراکم حباب ها و تعداد لایه های آن محاسبه و تعیین می شود، و با مراجعه به مجموعه های معتبر و آنلاین می توان آن ها را با قیمت معقولانه تری تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. این نایلون ها در انواع 2، 3 و 5 لایه و در گروه های انواع نایلون حبابدار معمولی، نایلون حبابدار سه بعدی و نایلون حبابدار با حباب های ریز و درشت قرار می گیرند و بدیهی به تناسب افزایش کیفیت، دوام، تراکم جباب ها و ایمنی این محصولات پلیمری، قیمت نایلون حبابدار نیز تغییر می کند.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 853
نمایش همه
علاقه مندی ها ()