نایلون شیرینگ از پرتقاضاترین محصولات تولیدی صنایع دریا پلاستیک است، که در ابعاد و سایزهای سفارشی و استاندارد متناسب با نیاز مشتریان تولید و عرضه می شود، این نوع از نایلون ها در مقایسه با دیگر محصولات پلیمری در صنعت بسته بندی استفاده های بیشتری دارند، و از مهمترین ویژگی های آن ها می توان به مشاهده و بررسی کالا و محصولات به دلیل شفافیت آن ها، نفوذ ناپذیری، عدم آلودگی محصولات و مقاومت بالای آن ها در برابر خراش و ضربه اشاره کرد. سلفون شیرینگ، نایلون شیرینگ و نایلون حرارتی از دیگر نام های این محصولات پلیمری است، که در رنگ بندی های متنوع طراحی و تولید می شود. نایلون شیرینگ پس از پوشش و بسته بندی محصولات در مجاورت حرارت معمولا در دماهای 160 تا 220 درجه سانتی گراد تغییر شکل می دهند و  محصولات را وکیوم می کنند.

 از مهمترین عوامل و فاکتورهای تعیین کننده قیمت نایلون شیرینگ می توان به مواردی همچون رنگ، شفافیت، ضخامت، نفوذ ناپذیری و عرض نایلون اشاره کرد،  با توجه به اینکه برحسب نیاز صنایع مختلف این محصولات در ابعاد سفارشی نیز تولید می شوند، قیمت نایلون شیرینگ در ابعاد دلخواه قدری بالاتر است.  خرید نایلون حبابدار را با قیمت ارزان از دریا پلاستیک انجام دهید. 

فروش آنلاین نایلون شیرینگ باکیفیت

مجموعه معتبر دریا پلاستیک از خوشنام ترین واحدهای تولید و فروش نایلون شیرینگ و دیگر نایلون های پلیمری و پرکاربرد در صنعت بسته بندی مواد نظیر فیلم استرچ، نایلون حبابدار و نایلون عریض در ابعاد استاندارد و سفارشی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد، که در تمامی مدت فعالیت خود در این بازار بزرگ و پرمخاطب تولیدی با تکیه بر اصول مشتری مداری و عرضه به موقع سفارش مشتریان در بالاترین سطح کیفیث توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید و در شمار برترین واحدهای تولیدی نایلون شیرینگ باکیفیت و بادوام در کشور قرار بگیرد. این محصولات پلیمری در برابر گرما و حرارت به سرعت تغییر شکل می دهند و بیسته بندی اصولی و ارسال فوری آن از مهمترین خدماتی است که واحدهای تولیدی باید به آن توجه داشته باشند، تا این محصولات به سلامت در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 851
نمایش همه
علاقه مندی ها ()