برش لیزر از مهمترین تکنیک هایی است که جهت برش فلزات، چوب، پلاستیک و دیگر مواد جامد به کار برده می شوند. در حال حاضر شاهد کاربرد انواع دستگاه برش لیزر با ظرفیت های مختلف هستیم که جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از گذشته های دور خیلی از صنایع مختلف، جهت تهیه و برش ورق های فولادی زمان و هزینه های زیادی صرف می نمودند ولی با پیشرفت تکنولوژی توانسته اند تغییرات قابل توجهی در این حوزه ایجاد کنند. در واقع خدمات برش لیزر که توسط چنین دستگاه های پیشرفته ای صورت می گیرد، توانسته مفید واقع گردد.

برش لیزر نیک دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ ارائه خدمات انواع برش لیزر فلزات با قیمت ارزان و کیفیت بالا می باشد. این مجموعه همچنین قادر به ارائه خدمات حکاکی بر روی ورق های فولادی با ظرفت بالایی می باشد.

نکات مهم اجرای برش لیزر

هم اکنون شاهد کاربرد گستردۀ دستگاه های برش لیزر جهت ساخت قطعات و دستگاه های مختلف فلزی و غیر فلزی می باشیم. پروسه ای که جهت برش فلزات بسیار زمانبر است و نیاز به استفاده از تجهیزات خاص و ویژه می باشد. توجه به چنین مواردی ضرورت دارد و با استفاده از دستگاه های برش لیزر فلزات به سهولت می توان در مدت زمان اندک، حجم زیادی از ورق های فلزی را بر اساس یک طرح مشخص برش داد. علاوه بر آنکه امکان حکاکی نیز بر روی آن میسر است. استفاده از دستگاه های پیشرفته به صنعت گران کمک می کند که زمان کمتری صرف تولید محصولات فلزی نمایند و بدین وسیله موجب کاهش قیمت کالاها می شوند و کیفیت محصولات تولید شده، افزایش می یابد. 

جهت دریافت هر گونه خدمات برش لیزر فلزات مانند خدمات برش لیزر استیل می توانید با کارشناسان فنی برش لیزر نیک تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به دلیل استفاده از کادر پرسنل مجرب و همچنین دستگاه های برش پیشرفته، قادر به انجام کلیۀ سفارشات برش لیزر با قیمت ارزان می باشند.

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 955
نمایش همه
علاقه مندی ها ()