برش لیزر استیل کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. با استفاده از استیل می توان قطعات مختلفی را ساخت چون این نوع فلز دارای یک سری ویژگی های ساختاری خاص است که توانسته تحولی بزرگ در صنعت ایجاد کند. جهت ساخت قطعات از جنس استیل نیاز به برش ورق های استیل با ابزارآلات مخصوص می باشد. در گذشته فرآیند برش ورق های فولادی بسیار زمانبر بود ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، شاهد استفاده از دستگاه های برش لیزر استیل می باشیم.

برش لیزر نیک با اتکاء به دانش روز توانسته متناسب با برآورده کردن نیاز جامعه، به استفاده از دستگاه های برش لیزر، توانسته با تأمین دستگاه های پیشرفته برش لیزر بتواند خدمات گستردۀ برش لیزر استیل را به مشتریان در اقصی نقاط کشور ارائه دهد.

عملکرد دستگاه برش لیزر استیل

عملکرد دستگاه های برش لیزر استیل نسبت به ابزارآلات قدیمی جهت برش فلزات بسیار عالی است. علاوه بر آنکه با دقت بالا امکان برش فلزات را انجام می دهند. با استفاده از این فرصت، خیلی از شرکت ها و مجموعه های کوچک و بزرگ توانسته اند در مدت زمان کوتاهی فرآیند تولید محصولات استیل را مونتاژ و تولید نمایند. امروزه کاربرد گستردۀ دستگاه های برش لیزر استیل را می توان در صنایع خودروسازی، صنایع ساخت لوازم خانگی، صنایع تولید دستگاه های پزشکی و صنعتی، صنعت لوازم دکوراسیون داخلی و غیره مشاهده نمود.

برای استفاده از دستگاه های برش لیزر فلزات از اپراتورهای مجرب و کارآزموده بهره گرفته می شود. اجرای برش لیزر استیل با بهره گیری از دستگاه های کاملاً پیشرفته صورت می گیرد و قادر به برش و حکاکی پیچیده ترین اشکال می باشند.

جهت دریافت انواع خدمات برش لیزر استیل می توانید با برش لیزر نیک تماس حاصل فرمائید. این گونه مجموعه ها با تهیۀ پیشرفته ترین دستگاه ها، به سهولت می توانند ورق های استیل را با ضخامت کم و زیاد برش و حکاکی نمایند.

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 929
نمایش همه
علاقه مندی ها ()