تابلو چلنیوم ترکیبی از پلکسی و لبه چلنیوم است که از آن برای طراحی انواع حروف سه بعدی و باکیفیت چلنیوم  استفاده می کنند. در ابتدای کار نوع نوشته ها و سبک طراحی حروف با استفاده از نرم افزارهای پردازش تصاویر مشخص می شود و پس از ولد کردن آن ها با استفاده از دستگاه برش لیزری لایه ها را روی حروف در اندازه های دلخواه برش می دهند. نور پردازی از مهمترین قسمت های اجرای انواع تابلو چلنیوم است، و در داخل حروف عموما از انواع لامپ های LED و SMD استفاده می شود، که کیفیت و دوام بالایی دارند و زیبایی این تابلوهای تبلیغاتی را در شب دوچندان می کنند. از جمله مزایای استفاده از تابلو چلنیوم به عنوان تابلو سردرب مغازه می توان به طراحی در ابعاد و اندازه های سفارشی، قیمت بسیار مناسب، دوام بالا، هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری، مقاومت در برابر اشعه UV و نورآفتاب، قابلیت شست و شو، نوردهی عالی، وزن سبک و نصب آسان اشاره کرد، که از هرجهت صاحبان صنایع مختلف را به خرید این تابلوها ترغیب می کند.

بنابراین با خرید تابلو چلنیوم  باکیفیت با طراحی سفارشی و خلاقانه دیگر از بابت تابلو تجاری در سردرب محل کار و فروشگاه ها می توان آسوده خاطر بود و تنها با یکبار هزینه در یاد و خاطر مشتریان وفادار خود باقی ماند.  شرکت تابلوساز اچ دی از جمله مراکز فعال و خوشنام در این عرصه است، که انواع تابلو چلنیوم را با استفاده از بهترین متریال مصرفی طراحی و اجرا می کند و کیفیت تابلوهای آن همواره زبانزد مشتریان است.

تابلو چلنیوم با مناسب ترین قیمت

طراحی و ساخت تابلو ال ای دی روان و تابلو چلنیوم با مناسب ترین قیمت از دیگر خدماتی است که گروه تابلو ساز اچ دی لایت در کنار  دیگر پروژه های تبلیغاتی خود نظیر انواع تابلو پلکسی، تابلو ال ای دی روان، تابلو ال ای دی ثابت و  تابلو کامپوزیت با بالاترین سطح کیفی انجام می دهد، این مجموعه معتبر سالهاست که با استفاده از یک تیم خلاق و حرفه ای و اجرای انواع تابلوهای باکیفیت و بادوام  تبلیغاتی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 924
نمایش همه
علاقه مندی ها ()