نایلون حبابدار از پلاستیک های بسته بندی محسوب می‌شود و از ویژگی های خاصی برخوردار هستند و در ادامه مقاله همراه ما با باشید. با استفاده از پلاستیک حبابدار، به راحتی می توان کالاهای مختلف را بدون آنکه دچار آسیب دیدگی شوند، بسته بندی نمود. خرید نایلون حبابدار را می توان در صنایع مختلفی چون تولید قطعات خودرو، تولید لوازم خانگی، بسته بندی وسایل خانگی، بسته بندی ظروف شیشه ای و غیره می توان مشاهده نمود. همچنین جهت امور بسته بندی اسباب و لوازم خانگی نیز از مزایای  نایلون حبابدار  استفاده می نمایند. 

شرکت ناب پلاستیک با فعالیت مداوم توانسته با استفاده از دستگاه های کاملا پیشرفته، انواع لفاف بسته بندی را همچون پلاستیک حبابدار، نایلون استرچ، نایلون شیرینگ و پلاستیک عریض و غیره را به صورت چند لایه ای، رولی و کیسه ای تولید نموده و در تهران و شهرستان ها عرضه نمایند.

فروش نایلون حبابدار کیسه ای

تولید کنندگان پلاستیک حبابدار، جهت سهولت برای بسته بندی کالاها، توانسته‌اند موفق به تولید نایلون حبابدار کیسه ای شوند. این گونه نایلون ها توانسته سرعت فرآیند بسته بندی اقلام را کاهش دهد. علاوه بر آنکه عملیات حمل و نقل و انبارداری به سهولت انجام می گیرد. 

به طور کلی انتخاب نایلون مناسب جهت بسته بندی اقلام مختلف، می تواند نقش بسزایی در حفظ و نگهداری آنها داشته باشد چون هدف اصلی استفاده از نایلون، جلوگیری از نفوذ آب به داخل کالاها، سهولت در جابجایی اقلام، عدم نفوذ گرد و غبار بر روی کالاها وهمچنین عدم وارد شدن ضربه به اقلام، هنگام جابجایی آنها می باشد.

قیمت نایلون حبابدار به چند لایه ای بودن، نوع مواد اولیه تشکیل دهنده آن و متراژ رول ها بستگی دارد.

جهت خرید انواع نایلون بسته بندی به صورت عمده و با قیمت ارزان مانند خرید نایلون شیرینگ ، می توانید در مدت زمان کوتاهی از طریق شرکت ناب پلاستیک، به صورت اینترنتی و تلفنی سفارش دهید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 784
نمایش همه
علاقه مندی ها ()