دستگاه سیل از جمله دستگاه های پرکاربرد جهت امور بسته بندی محسوب می شود. با استفاده از دستگاه های بسته بندی سیل می توان انواع ظروف یکبار مصرف چون PP، PE ، PET را در طرح های متنوع بسته بندی نمود. نحوۀ عملکرد این گونه دستگاه ها بسیار ساده و راحت می باشد و افراد به سهولت می توانند از عهدۀ استفاده از چنین دستگاه هایی برآیند. محیط های مختلفی چون کیترینگ ها، فروشگاه های عرضۀ مواد پروتئینی، رستوران ها، هتل، کارگاه های بسته بندی مواد لبنیاتی و غیره با خرید  دستگاه سیل می توانند به بهترین شکل ممکن مواد غذایی را در ظروف یکبار مصرف به صورت کاملاً بهداشتی بسته بندی نمایند.

شرکت آراد ماشین از آغاز فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود، در زمینۀ طراحی و تولید برخی از دستگاه های صنعتی چون دستگاه های سیل در داخل کشور خدمات رسانی می کند. شرکت های بزرگ و کوچک می توانند متناسب با نوع محصولاتی که قصد بسته بندی کردن آنها را دارند، بتوانند با قیمت ارزان از دستگاه های بسته بندی این مجموعه استفاده نمایند.

فروش انواع دستگاه سیل و ویژگی آنها

طراحی دستگاه سیل  در دو دسته بندی کلی چون سیل القایی و سیل حرارتی صورت می گیرد. بدین ترتیب صنایع مختلف، متناسب با نوع محصولات، مناسب ترین دستگاه بسته بندی سیل را با عملکرد عالی خریداری می کنند.

دستگاه سیل حرارتی به منظور بسته بندی ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در اشکال مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند و امکان پرس سلفون و یا فویل آلومینیوم را به واسطۀ حرارت فراهم می کند. اکثر مدل های رایج دستگاه های سیل مجهز به قابلیت نصب تاریخ زن و همچنین تزریق گاز می باشند. برای خرید دستگاه سیل کن اتوماتیک به سایت مراجعه کنید.

شرکت آراد ماشین با داشتن اطلاعات جامع در خصوص نیاز بازار به دستگاه های بسته بندی، توانسته اند طراحی و فروش انواع دستگاه سیل را در لیست محصولات مجموعۀ خود ارائه دهند.

شرکت آراد ماشین 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 785
نمایش همه
علاقه مندی ها ()