کمپرسور اسکرو یکی از دستگاه های صنعتی است که برای فشرده سازی سیالات به کار می‌رود با استفاده از این دستگاه می توان انواع سیالات از قبیل هوا و گاز یا بخار ها را به شکل فشرده در آورد. این دستگاه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و استفاده بسیار گسترده ‌ای را از آن می ‌توانیم مشاهده کنیم. کمپرسورها در نوع  کمپرسور اسکرو بسیار کارکرده عالی دارند و دائم کار هستند و مزیت بسیار مهمی در استفاده در تولیدات مختلف می باشد که به وسیله چرخش دور نروماده در جهت عکس هم کار می کند و فشار لازم را در این دستگاه ایجاد می شود.

کارکرد کمپرسور اسکرو

 کمپرسور اسکرو زمانی که موتور آن کار می ‌کند و نیز گیر کردن دنده های آن به هم موجب چرخشی حلزونی شکل شده و به همین جهت سیالات ورودی به شکل ساکشن به سمت خروجی کشیده شده و همچنین عملیات فشرده سازی به خوبی انجام می‌گیرد. مرکز هوا مدار یکی از مراکز معتبر فروش کمپرسور ها از جمله کمپرسور اسکرو می ‌باشد که این دستگاه را در نمونه های با کیفیت و با قیمت بسیار مناسبی عرضه می کند، برای خرید به سایت هوا مدار مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

روش کار کمپرسور اسکرو

روش کار کمپرسور اسکرو به این صورت است که دو یا چند روتور به صورت نر و مادگی در جهت مخالف هم شروع به دوران می‌کنند و حرکتی مارپیچی را ایجاد می نمایند ، در این هنگام هوای وارد شده از ورودی به این قسمت مارپیچی رسیده و هوا به دام می‌افتد و با جلو رفتن و هدایت هوا به وسیله دستگاه، حجم دستگاه کاهش پیدا می ‌کند و در نتیجه مولکول ها به صورت فشرده در می آیند و سپس از خروجی هوای فشرده شده را خواهیم داشت.

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 925
نمایش همه
علاقه مندی ها ()