موارد استفاده از کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو ها استفاده بسیار زیادی را برای ما دارند و اما ما با بسیاری از آنها آشنا نمی باشیم و استفاده از آن را به خوبی نمی دانیم، در لوازم خانگی استفاده بسیاری از کمپرسور اسکرو  می شود مثلاً در یخچال ، فریزر ،جاروبرقی ،کولر گازی از این وسیله استفاده می شود همچنین در صنعت هواپیماسازی برای هوای فشرده موتور توربین هواپیما از کمپرسور بهره گرفته می‌شود ، در تجهیزات دندانپزشکی مثل دریل ها و سایر لوازم از کمپرسور اسکرو استفاده شده و در صنایع مختلفی که به هوای فشرده نیاز است و به ذخیره سازی این هوا انجام می‌شود با استفاده از کمپرسور اسکرو این کار به خوبی انجام می‌گیرد.

کمپرسور اسکرو یا پمپ های بادی تعمیرگاهی دستگاه هایی هستند که هوای معمولی یا انواع گازها را به صورت فشرده درآورده و از خروجی به بیرون می راند.کمپرسور اسکرو توانایی خروج باد را با شدت بسیار زیاد دارد و باعث شده در صنایع مختلفی از آن استفاده شود کمپرسور ها در انواع مختلفی تولید می شوند که کمپرسور اسکرو از انواع بسیار پر کاربرد این دستگاه به شمار می‌رود همچنین کمپرسور های پیستونی نیز وجود دارند که کارکرد تقریباً مشابهی با کمپرسور اسکرو دارند اما از کمپرسور اسکرو استفاده های بسیار بیشتری را مشاهده می‌کنیم. برای خرید درایر تبریدی به سایت هوامدار مراجعه فرمایید.

کمپرسور اسکرو ها دستگاه‌ هایی هستند که به منظور فشرده سازی هوا و سایر گاز هایی که قابلیت فشرده شدن دارند به کار می‌رود. در صنعت از کمپرسور اسکرو استفاده زیادی می ‌شود و برای تولید هوای فشرده بهترین دستگاه می باشد. فروشگاه های زیادی کمپرسور ها را به فروش می رساند اما قابل اعتماد نبوده و باید در خرید بسیار توجه داشته باشیم شرکت هوا مدار سالها در بخش فروش انواع کمپرسور اسکرو و سایر کمپرسور ها فعالیت داشته و می تواند بهترین دستگاه ها را به شما ارائه دهد.

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 830
نمایش همه
علاقه مندی ها ()