دستگاه آبگیری گوجه یکی از دستگاه های صنعتی می باشد که از آن می توان برای انواع فعالیت ها از قبیل رب گیری استفاده کرد با استفاده از دستگاه آبگیری گوجه ، گوجه ها به شکل کامل برای پخته شدن آماده می شود و می توان به وسیله آن رب بگیری یا درست کردن سس را انجام داد، این دستگاه دارای مدل های مختلفی است و می تواند کارایی بسیار عالی برای آماده سازی گوجه برای پختن رب را انجام دهد.

 به طور کلی دستگاه آبگیری گوجه فرنگی در دو نوع که نوعی پوست و تمام اجزای گوجه فرنگی را با هم له می کند و نیز در انواعی که گوشت گوجه فرنگی را از پوست و تخم آن جدا می کند، وجود دارد. 

انواع دستگاه آبگیری گوجه

دستگاه های آبگیری گوجه در انواع مختلف صنعتی ، خانگی و مغازه وجود دارد که هر یک می‌ تواند در ظرفیت های مختلف آبگیری گوجه را انجام دهد بنابراین برای خرید حتما مدل‌ های آن را بررسی نمایید تا بتوانید نوع مناسب با استفاده ای که دارید را خریداری کنید در واقع زمانی که گوجه فرنگی را می‌خواهید به رب و یا سس تبدیل کند که بخش مهمی از مواد غذایی ما را تشکیل می‌دهد باید به وسیله دستگاه آبگیری گوجه این کار را انجام دهند که در زمان بسیار کوتاهی را از ما بگیرد و همچنین امکان له شدن کامل گوجه ها وجود داشته باشد تا در نهایت رب یا سس به وجود آمده بسیار با کیفیت باشد. برای خرید دستگاه خشک کن به سایت آراد ماشین مراجعه فرمایید. 

همانطور که می دانید رب گوجه فرنگی در غذاهای ایرانی بسیار پر مصرف بوده و در صورتی که رب دارای کیفیت بالایی باشد در نتیجه غذاها بسیار خوش طعم و عصر خواهد بود به همین جهت برخی از افراد از نظر سلامت و کیفیت رب می خواهند که آن را در منزل تهیه نمایند و همین دلیل این افراد می توانند با خرید دستگاه آبگیری گوجه گوجه ها را در زمان بسیار کوتاهی برای تهیه رب آماده سازی کنند.

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 995
نمایش همه
علاقه مندی ها ()