دستگاه تفت تخمه اصطلاحی است که برای دستگاه پخت و تفت آجیل و خشکبار را به کار می‌ رود که با استفاده از آن عملیات پختن و تفت دادن یا شور کردن، هم زدن ، گریل کردن و برشته کردن انواع تخمه و خشکبار را انجام می دهد.به وسیله دستگاه تفت تخمه می‌توان آجیل بوداده را آماده کرد و این دستگاه در بسیاری از فروشگاه ها مشاهده می گردد.

 کاربرد دستگاه تفت تخمه

آجیل و خشکبار با استفاده از دستگاه تفت تخمه تواند تفت داده شده و نیز در صورت نیاز به آن نمک داده شود و به همین دلیل می ‌توان با استفاده از این دستگاه پسته فندق بادام نخود نخود تخمه و... را تفت داد. استفاده از دستگاه تفت آجیل و خشکبار می تواند کسب و کاری را به وجود آورد و همانطور که مشاهده می کنیم فروشگاه ها از طریق دستگاه تفت تخمه ، انواع تخمه و خشکبار را آماده کرده و سپس به فروش می ‌رسانند.

 آجیل و خشکبار از مواد خوراکی است که افراد بسیاری آن را خریداری کرده و به همین جهت استفاده از دستگاه تفت تخمه نیز امروزه افزایش پیدا کرده است.برای اطلاع از فروش دستگاه خشک کن به سایت آراد ماشین مراجعه فرمایید. 

 نحوه کارکرد دستگاه تفت تخمه

 دستگاه های تفت تخمه دارای قسمت های مختلفی می باشند که عبارتند از بدنه دستگاه، سیستم دوار، مخازن ، بالا بر انتقال خشکبار ،بالابر انتقال نمک ،مخزن خشک کن و مخزن تفت که هر یک از این قسمت ها کارایی خاصی داشته و در نهایت می‌تواند عملکرد مناسبی را از خود داشته باشد. با استفاده از دستگاه تفت تخمه در واقع آجیل و تخمه ها به صورت غیر مستقیم حرارت داده می‌شوند که در طی این فرآیند تخم ها نمی سوزند و فقط تف داده می‌شوند به همین جهت نیاز به سوخت داشته که سوخت این دستگاه‌ ها معمولاً از گاز یا گازوئیل می باشد.

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
9 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1038
نمایش همه
علاقه مندی ها ()