ریزالور Resolver تز جمله ترانسفورماتورهای متحرک است که جهت اندازه گیری زاویه در سیستم مورد استفاده قرار گرفته می شود. عملکرد ریزالور Resolver بر مبنای القای ناشی از شار مغناطیسی بین روتور استاتور صورت می گیرد. نکتۀ مهمی که در رابطه با تنظیم ریزالور وجود دارد، تعیین عملکرد صحیح سرو موتور است که ارتباط مستقیم میان رتور و استاتور ریزالور را با یکدیگر مشخص می کند. در لیست محصولات مرتبط با سرو موتور، تنظیم و کالیبراسیون ریزالور Resolver را می توان مشاهده نمود.

سرو سرویس یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در عرصۀ تعمیرات و فروش تجهیزات سرو موتور در سطح کشور می باشد. این مجموعه با نوع خدماتی که به صاحبان صنایع ارائه می دهند، توانسته مانع از صرف هزینه های گزاف برای این افراد گردد.

علت اصلی تنظیم ریزالور Resolver

علت اصلی جهت تنظیم ریزالور Resolver این است که عدم استقرار درست ریزالور در قسمت سرو موتور، باعث بروز اختلالات جدی در عملکرد اصلی سرو موتور می شود و در نهایت منجربه منفجر شدن و سوختن سیم پیچی استاتور سرو موتور می گردد. در همین راستا شاهد ارائه خدمات تعمیر و تنظیم قطعات ریزالور، انکودر، سرو موتور و غیره توسط برخی از مراکز عرضۀ تجهیزات سرو موتور در سطح کشور می باشیم.

قطعات ریزالور به عنوان سنسورهایی جهت اندازه گیری برخی از پارامترها در داخل سیستم سرو موتور قرار می گیرند. ریزالور Resolver براشلس ترنزمیتر از جمله رایج ترین انواع ریزالور محسوب می شوند، که از نظر ظاهری مشابه موتور الکتریکی کوچک یک استاتور و یا روتور می باشد. ریزالور در داخل متشکل از پیکربندی سیم پیچ است که شامل یک سیم پیچ کانتر پیچ در پیچ و دو سیم پیچ دوفاز می باشد. این وسیله به عنوان محرک سیم پیچ در بالا طراحی شده است و به عنوان یک سیم پیچ ترانسفورماتور با عطف روتاری ساخته شده است.

جهت دریافت خدمات تنظیم و کالیراسیون ریزالور Resolver  با قیمت ارزان و کیفیت عالی می توانید با واحد فروش سرو سرویس تماس بگیرید.

 

آدرس : کرج چهار راه مصباح خیابان نجاری,روبروی کوچه گلایل ،پلاک 8، سروُ سرویس

ایمیل:3sservorepair@gmail.com

026-32750120

0912-4603557

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 942
نمایش همه
علاقه مندی ها ()