شیرآلات استنلس استیل از جمله انواع شیرآلاتی است که دارای کیفیت بالا بوده و دارای خاصیت ضد زنگ می باشند. این گونه شیرآلات به عنوان بهترین محصولات در اجرای پروژه های راه اندازی سیستم های تأسیسات مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هنگام خرید شیرآلات استنلس استیل باید از هدف و نوع کاربری  شیرآلات استنلس استیل اطلاعات جامعی داشته باشید. در حال حاضر انواع شیرآلات استیل تولید شده و در دسترس صنعت گران قرار گرفته می شوند، تا بتوانند از آن جهت هدایت سیالات در سیستم لوله کشی استفاده نمایند.

تجارت استیل راد چندین سال است که فعالیت تخصصی مجموعۀ خود را در عرصۀ فروش ششیرآلات استنلس استیل، لوله، اتصالات جوشی و غیره آغاز نموده است. این مجموعه همواره متناسب با نیاز مشتریان، قادر به تهیه و توزیع با کیفیت ترین محصولات استنلس استیل با قیمت ارزان می باشند.

انواع شیرآلات استنلس استیل

شیر کنترلی، شیر بال و ولو فولادی فلنج دار، شیر تخلیه مخروط ثابت، شیر غلاقی میراب، شیرآلات پروانه ای، شیر توپی استنلس استیل، شیرآلات دیافراکمی استیل، شیرآلات کشویی و ... برخی از انواع شیرآلات استنلس استیل هستند که کاربرد خاص خود را در سیستم تأسیساتی و لوله کشی در صنایع مختلف دارند. خرید شیر گازی دو تکه استیل را از سایت انجام دهید. 

شیرآلات از نظر نحوۀ عملکرد در سه دسته بندی اصلی چون شیرآلات استنلس استیل دستی، شیرآلات اتوماتیک و شیرآلات پنوماتیکی با محرک الکتریکی و هیدرولیکی قرار گرفته می شوند. بنابراین متصدیانی که قصد راه اندازی خطوط لوله کشی را دارند، جهت قطع و وصل جریان سیالات نیاز به استفاده از شیرآلات مناسب دارند، که کارایی مفید را در موقعت مکانی مورد نظر به بهترین شکل ممکن داشته باشند. بدین ترتیب بتوانند کنترل بر روی جریانات سیالات خطوط لوله کشی داشته باشند.

تجارت استیل راد از جمله مجموعه های با سابقه و فعال در عرصۀ پخش تجهیزات تأسیسات ساختمانی و صنعتی چون انواع لوله، اتصالات، شیرآلات استنلس استیل و غیره می با شند.

 

شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()