اتصالات استنلس استیل از دیگر محصولات استیل محسوب می شوند و کاربرد گستردۀ آنها را در صنایع مختلف در سطح جهان مشاهده نموده اید. هدف از طراحی و تولید اتصالات استنلس استیل، کاربرد آنها در خطوط لوله کشی سیالات و گاز های و راه اندازی سیستم های تأسیسات خانگی و صنعتی می باشد. طراحی و تولید  اتصالات استنلس استیل متناسب با کارایی که آنها در صنایع مختلف ممکن است داشته باشند، صورت می گیرد.

تجارت استیل راد به صورت تخصصی در حوزۀ تهیه و توزیع انواع اتصالات و تجهیزات تأسیسات ساختمانی و صنعتی در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است. صنعت گران و مجموعه هایی که قصد انجام پروژه های نصب سیستم های تأسیساتی را دارند، می توانند خرید اتصالات استنلس استیل با کیفیت را از طریق این مجموعه داشته باشند.

نکات مهم خرید اتصالات استنلس استیل

نکات مهم در حوزۀ خرید اتصالات استنلس استیل وجود دارد و افرادی که قصد راه اندازی سیستم های تأسیسات ساختمان مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی را به همراه پالایشگاه های نفت و گاز و سیستم های تصفیه آب و فاضلاب دارند، می توانند متناسب با نوع کاربردی که ممکن است اتصالات استنل استیل دارند، آنها را تهیه نموده و نصب نمایند.

اتصالات جوشی، اتصالات استنلس استیل مانیسمان، اتصالات استیل فشار قوی، اتصالات جوشی استنلس استیل دنده ای، اتصالات فلنج جوشی و ... برخی از انواع اتصالات استنلس استیل محسوب می شوند. کاربرد گستردۀ اتصالات استیل را می توان در اسکلت ساختمان های مختلف و امور لوله کشی صنعت گاز و آب و فاضلاب مشاهده نمود. هدف از تولید اتصالات استیل جهت نصب لوله ها به یکدیگر می باشد.

اگر خواستار خرید اتصالات استنلس استیل مانند خرید شیرآلات استنلس استیل می باشید، می توانید با واحد فروش تجارت استیل راد تماس حاصل فرمائید.

شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 838
نمایش همه
علاقه مندی ها ()