پارس بلور به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ طراحی و ساخت انواع قالب صنعتی در زمینۀ بلور و کریستال می باشد. مجموعۀ پارس بلور با بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا توانسته بستر مناسبی جهت قالب سازی کریستال و بلور فراهم سازد. همانطور که می دانید محصولات شیشه و بلور جایگاه تجاری خود را در هر کشوری دارد. بنابراین در ایران نیز برای خودکفایی در صنعت تولید و عرضۀ شیشه و بلورجات متنوع، شرکت های معتبر متعددی در عرصۀ طراحی و قالب سازی شیشه و کریستال گام نهاده اند و شرکت پارس بلور نیز یکی از این مجموعه های پیشگام در سطح کشور می باشد.

شرکت صنعتی پارس بلور به صورت تخصصی در زمینۀ ساخت انواع قالب بلورجات فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون قادر به تحویل هر گونه سفارشات قالب سازی با ماشین آلات پیشرفته می باشند.

خدمات پارس بلور

همانطور که از ابتدای این متن بدان اشاره نمودیم، هدف اصلی فعالیت مرکز پارس بلور، ایجاد تحول در صنعت ساخت ظروف شیشه ای و محصولات بلورجات در طرح های شکیل و امروزی می باشند. جهت ساخت انواع قالب نیاز به استفاده از دستگاه و ماشین آلات پیشرفته چون دستگاه های اپتیک، انواع پرینتر سه بعدی، ماشین آلات CNC و غیره می باشد. سال های اخیر با راه اندازی چنین شرکت هایی با سرمایه گذاری دولتی و یا شخصی توانسته اند تغییرات شگفت آوری در صنعت قالب سازی بلورجات بوجود آورند. در نتیجۀ آن شاهد فروش و عرضۀ انواع محصولات شیشه و بلور مدرن می باشیم. استفاده از خدمات پارس بلور و مراکز این چنینی، عامل اصلی جهت تولید و عرضۀ ظروف کریستالی در طرح های شیک در سطح کشور باشیم.

جهت سفارش انواع قالب سازی مدرن مانند خرید قالب فوتی می توانید با کارشناسان فنی شرکت صنعتی پارس بلور تماس حاصل فرمائید.

 

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 865
نمایش همه
علاقه مندی ها ()