کمپرسور اسکرو یکی دیگر از دستگاه های پر کاربرد در ساخت تجهیزات صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. دستگاه کمپرسور اسکرو از جمله دستگاه هایی است که جهت خلاء نمودن و یا متراکم سازی گازها و بخارات به کار برده می شود. به عنوان مثال جهت ساخت یخچال،جاروبرقی،توربین های موتور هواپیما و غیره نیاز به خرید کمپرسور اسکرو  است که مدل و ظرفیت آن بر اساس کاربرد دستگاه ها مشخص می گردد.

شرکت هوامدار یکی از بزرگ ترین مجموعه های فعال و پویا در حوزۀ تأمین و پخش تجهیزات صنعتی همچون دستگاه های کمپرسور اسکرو، انواع درایر، مخازن هوا، قطعات کمپرسور و غیره در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار، پیش از خرید مشتری، به صورت تخصصی به مشتریان مشاوره می دهند.

پارامترهای کلیدی خرید کمپرسور اسکرو

دستگاه کمپرسور اسکرو در مدل های متنوعی چون کمپرسور اسکرو تسمه ای، کمپرسور اسکرو روغنی و بدون روغن به فروش می رسند. بدین ترتیب مهندسین ساخت تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی متناسب با نیاز دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی، مناسب ترین مدل کمپرسور هوا را انتخاب نموده و درون سیستم جایگذاری می کنند.

انتخاب نوع کمپرسور اسکرو نقش اساسی بر عملکرد و طول عمر دستگاه خواهد داشت. برای نمونه خرید کمپرسور اسکرو تسمه ای و نصب آن داخل ماشین، می تواند باعث کاهش آلودگی صوتی گردد چون دارای لایۀ عایق بندی می باشد و می تواند عامل مهمی جهت افزایش طول عمر دستگاه شود. علاوه بر آنکه این دستگاه را می توان به راحتی تعمیر نمود چون از قطعات کمتری برخوردار است. لذا پیش از به کارگیری کمپرسور درون دستگاه های مختلف، داشتن اطلاعات جامعی نسبت به انواع کمپرسور اسکرو می تواند بسیار کاربرد باشد و باعث صرفه جویی مالی و هزینه گردد.

برای سفارش خرید درایر تبریدی و دستگاه کمپرسور اسکرو می توانید با مرکز فروش شرکت هوامدار تماس بگیرید.

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 777
نمایش همه
علاقه مندی ها ()