کمپرسور اسکرو به عنوان یکی از دستگاه های رایج در حوزۀ تولید هوای فشرده محسوب می شود و ما در این مقاله قصد داریم به برخی از ویژگی و کاربردهای انواع کمپرسور اسکرو بپردازیم. خرید کمپرسور اسکرو برای ساخت برخی از دستگاه های الکترونیکی چون یخچال، دریل های پزشکی و صنعتی، توربین های موتور و غیره ضرورت دارد.

شرکت هوامدار به دلیل نیاز صنایع مختلف به دستگاه های کمپرسور هوا، توانسته است شرایط مناسبی جهت تأمین و فروش انواع کمپرسور اسکرو ، درایر یا خشک کن هوا، مخازن هوا، تله آبگیر، میکروفیلتر و انواع قطعات کمپرسور را در سطح منطقه فراهم سازد.

اهمیت خرید کمپرسور اسکرو و انواع آن

هدف از خرید مخزن هوا و کمپرسور اسکرو، ایجاد تراکم سازی سیالات گازی و بخارات است که با استفاده از نیروی آن بتوان حرکات برخی از قطعات را میسر ساخت و این مسئله صرفه جویی هزینه و زمان را به دنبال خواهد داشت. کمپرسور اسکرو پمپ بادی روغنی و بدون روغن از انواع کمپرسور اسکرو محسوب می شوند و هر کدام از آنها کاربرد خاص خود را در ساخت تجهیزات الکترونیکی در صنایع مختلف دارد.

به عنوان مثال کمپرسور اسکرو بدون روغن بیشتر دارای مصارف در ساخت تجهیزات در صنایع مواد غذایی، دارویی، پزشکی و بهداشتی دارد چون تمیز و بهداشتی است.

در حال حاضر ساخت دستگاه های کمپرسور متناسب با صنایع مختلف، در دامنه های متفاوتی طراحی می شوند که دارای قابلیت فشار مکش حداقل خلاء و یا فشار دهندۀ قوی باشد. از اسامی دیگر کمپرسور هوا می توان به کمپرسور تولید کنندۀ هوای فشردۀ پیستونی اشاره نمود.

کمپرسور اسکرو تسمه ای نیز از دیگر انواع این دستگاه محسوب می شود و از راندمان کاری بالا برخوردار است.

جهت سفارش انواع کمپرسور اسکرو با نازل ترین قیمت و همراه با گارانتی می توانید با شرکت هوامدار تماس حاصل فرمائید.

 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 899
نمایش همه
علاقه مندی ها ()