نایلون شیرینگ از دیگر انواع نایلونی است که در امور بسته بندی محصولات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از این نوع پلاستیک می توان به سهولت، چندین کالا را در یک پک بسته بندی نمود و به همین علت نایلون شیرینگ پک از دیگر اسامی این نوع پلاستیک محسوب می شود. این نوع پلاستیک دارای یک سری ویژگی های خاص است که تحت دما و حرارت بالا تغییر حالت می دهد و از آن می توان جهت وکیوم کردن اقلام به صورت تکی و یا چندتایی استفاده نمود.

شرکت ناب پلاستیک به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لفاف های بسته بندی صنعتی چون انواع نایلون شیرینگ در ابعاد مختلف می باشد. جهت خرید نایلون شیرینگ سفارشی می توانید با دفتر فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

نکات مهم خرید نایلون شیرینگ و کاربرد آن

همانطور که گفته شد، رول نایلون شیرینگ در امور بسته بندی بسیار کاربردی است چون نحوۀ استفاده از آن به سهولت انجام می گیرد و صنایع مختلف که دارای خط تولید اقلام مختلف هستند، می توانند با نصب دستگاه شیرنگ پک به صورت مکانیزه فرآیند بسته بندی کالاها را با فیلم شیرینگ در مدت زمان کوتاهی انجام دهند.

علت اصلی استقبال از خرید نایلون شیرینگ، داشتن کیفیت بالا، افزایش سرعت فرآیند بسته بندی، استحکام بالا در برابر پارگی و امکان پک نمودن اقلام به صورت چندتایی و امکان حمل و نقل آسان می باشد. علاوه بر آنکه با استفاده از پلاستیک شیرینگ می توان از نفوذ آب، گرد و خاک و آلودگی به کالاها جلوگیری نمود.

امروزه رول نایلون شیرینگ به عنوان یکی از لفاف های بسته بندی پرکاربرد در صنایع مواد غذایی، دارویی، بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی، لبنیاتی، قطعات و دستگاه های صنعتی، قطعات خودروسازی و غیره محسوب می شود.

اگر تمایل به سفارش خرید نایلون پشت چسبدار  و نایلون شیرینگ با قیمت ارزان دارید، می توانید با کارشناسان فروش شرکت ناب پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

 

 ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 783
نمایش همه
علاقه مندی ها ()