نایلون استرچ از نایلون هایی است که بسیار پرکاربرد بوده و در صنعت برای مصارف مختلفی از جمله مصارف خانگی نیز کاربرد فراوانی دارد.نایلون استرچ نایلونی شفاف بوده و حالت چسبناکی دارد و به همین جهت بسته بندی ایجاد شده بسیار محافظت کننده خواهد بود. نایلون‌هایی استرچ برای بسته بندی های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و دلیل آن کیفیت بسیار بالای این نایلون ها در بسته بندی و همچنین قیمت ارزان آن می باشد.امروزه استقبال بسیار زیادی از خرید نایلون استرچ می شود که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن بوده و بسته بندی هایی که با استفاده از این نایلون ایجاد می‌شود ضد نفوذ رطوبت و آلودگی به پک بسته بندی بوده و محصولات طول عمرشان افزایش پیدا می‌کند.

شرکت دریا پلاستیک یکی از تولیدکنندگان بزرگ نایلون های استرچ و همچنین عرضه کننده مستقیم این نایلون ها به صورت ارزان و با کیفیت می باشد.

فروش نایلون استرچ

 نایلون های استرچ به صورت رولی در ابعاد و اندازه های مختلفی انجام گرفته و افراد در مشاغل گوناگون به منظور بسته بندی محصولاتشان از این نایلون استفاده می کنند بنابراین فروش نایلون استرچ به مشاغل مختلفی انجام شده و به دلیل اینکه این نایلون ها بهداشتی و باکیفیت هستند و برای مواد غذایی و دارویی نیز می توان از آن استفاده کرد. فروش نایلون شیرینگ از طریق سایت با بهترین قیمت انجام می گیرد. 

مزایای نایلون استرچ

 نایلون استرچ نایلونی ارزان قیمت برای انواع بسته بندی ها می باشد این نایلون شفاف بوده و محصولات داخل بسته بندی قابل رویت می باشد بنابراین مشتریان از این محصولات استقبال بیشتری خواهند کرد. نایلون استرچ را می‌توان در ابعاد مختلف برای محصولات بزرگ و کوچک تهیه نمود و همچنین با استفاده از این نایلون، بسته بندی ایجاد شده غیر قابل نفوذ می باشد و به همین جهت برای مواد غذایی و سایر محصولات می توان بسته‌بندی مناسبی ایجاد نمود.نایلون استرچ در مقابل کشش و پارگی مقاومت بسیار خوبی را نشان می‌دهد و به همین جهت در زمان جابجایی و حمل و نقل و ارائه محصولات بسته بندی سالم خواهد ماند.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()