نایلون حبابدار از نایلون هایی است که برای بسته بندی سال هاست که مورد استفاده قرار گرفته و همچنان استفاده بسیاری از این نایلون را در صنعت مشاهده می‌کنیم در استفاده‌ های کارگاهی و کارخانه‌ ای و حتی خانگی می‌ توانیم نایلون های حبابدار را به کار گیریم و این نایلون ها با ویژگی‌ های خاصی که دارند ، می توانند بهترین محافظت را در مقابل ضربه داشته باشند. نایلون حبابدار در انواع دو لایه و سه لایه به تولید می‌ رسد و هرچه تعداد لایه ها افزایش پیدا کند، محافظت نایلون حبابدار از کالا نیز بالاتر رفته و در نتیجه قیمت آن نیز گران تر خواهد بود.

نایلون حبابدار ضربه گیر در بسته بندی می باشد و آن را در کنار بسته بندی های دیگر می توان استفاده کرد. یکی از مهم ترین مسائلی که در اسباب کشی ها وجود دارد، صدمه رسیدن به وسیله ها می باشد به همین جهت افراد در زمان اسباب کشی از نایلون حبابدار در اندازه های بزرگ و کوچک استفاده می‌کنند و با پوشش دهی وسیله ها توسط نایلون حبابدار ، موجب می‌شوند که در زمان حمل و نقل، کالاها بدون آسیب دیدگی انتقال پیدا کند.

فروش نایلون حبابدار با قیمت ارزان

امروزه  فروش نایلون استرچ و نایلون حبابدار در فروشگاه های متعددی صورت می‌گیرد که فروش این نایلون ها با توجه به اندازه حباب، تعداد لایه های تشکیل دهنده آن و کیفیتش انجام می‌ گیرد. نایلون های حباب دار به طور کلی در انواع کیسه ای و رولی به فروش می‌رسد و با توجه به محصول می توان نوع مورد نظر را انتخاب کرد. داخل نایلون های حباب دار از هوا پر شده و سطح آن را حباب های کوچکی تشکیل می دهد که ضربه گیری بسیار زیادی دارند بنابراین این نایلون ها در مقابل ضربه رسیدن به کالا مقاومت خوبی را از خود نشان داده و باعث محافظت محصولات میشود.

حباب های سطح نایلون حبابدار در اندازه های بزرگ و کوچک در نظر گرفته می‌شود و برای محصولات بزرگ از نایلون حبابدار با حباب های درشت تر و برای محصولات ریز و حساس تر از نایلون حبابدار با حباب های کوچک استفاده می گردد . دریا پلاستیک با توجه به فروش عمده محصولاتش، قیمت‌ های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 746
نمایش همه
علاقه مندی ها ()