تابلو سازی یکی از مهم ترین شغل ها در زمینه تبلیغات بوده و استفاده از تابلو ها را در سطح شهر مشاهده می‌کنیم که از نظر مشخصات و ویژگی ها با هم متفاوت هستند. تابلوها با استفاده از مواد اولیه مختلفی به تولید شوند و هر یک دارای ویژگی‌هایی است که با استفاده از ابزارها و دستگاه‌های مختلف می‌توان آن را اجرا کرد. تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلو های پرطرفدار و زیبا در صنعت تابلو سازی است. تابلو چلنیوم در انواع تابلو چلنیوم ستاره‌ای ،تابلو چلنیوم طلایی،  تابلو چلنیوم دوبل و تابلو چلنیوم کریستالی به تولید می‌رسد.

ویژگی تابلو چلنیوم

تابلو های چلنیوم تابلو هایی هستند که در انواع تابلو های جدید جای می‌گیرند و این تابلو ها درخشان و زیبا بوده و افراد بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند. تابلو‌ چلنیوم ها از حروفی تشکیل شده‌اند که لبه‌ های حروف از جنس آلومینیوم بوده و لایه ی برجسته روی حروف نیز از ورقه های پلکسی تشکیل می گردد. تابلو چلنیوم ها دارای نورپردازی در حروف هستند و دلیل استفاده از لایه های پلکسی بر روی حروف، این است که ما می توانیم طرح های مختلفی را با استفاده از پلکسی به واسطه‌ی شکست نور ایجاد کنیم مثلاً طرح الماس، ستاره و غیره که زیبایی این تابلوها را چندین برابر می نماید.

سفارش تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم ها از انواع پر طرفدار تابلو ها در تابلو سازی بوده و سفارش خرید این تابلو ها بسیار زیاد می باشد و به دلیل اینکه افراد با سلیقه های گوناگون می توانند تابلوی مورد علاقه خود را سفارش دهند و تابلو چلنیوم در تنوع طرح‌ ها و رنگ‌ های بسیار زیادی است ، گزینه خوبی برای سخت پسندان می باشد. برای  ساخت تابلو ال ای دی روان به سایت تابلوسازی اچ دی لایت مراجعه کنید. 

تابلو چلنیوم می‌ تواند بر سر درب فروشگاه ها، مغازه ها و سایر مراکز قرار بگیرد و زیبایی بسیار زیادی را ایجاد کند همچنین جلب توجه این تابلو ها بسیار زیاد بوده و حتی در هنگام شب به واسطه نور پردازی تابلو چلنیوم، این تابلو ها به خوبی نمایان خواهند شد.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 782
نمایش همه
علاقه مندی ها ()