انواع سرامیک بر

سرامیک بر معمولی، سرامیک بر لیزری، سرامیک بر بلبرینگی، سرامیک بر بلبرینگی لیزری

سرامیک بر دستی طوری طراحی شده است که به وسیله ی دست باید برش انجام گیرد و تیغه را بر روی سرامیک به حرکت دراورد. این نوع برش دشوار بوده و زمان بیشتری را می برد. سرامیک بر های بلبرینگی به صورتی است که با استفاده از حرکت بازو باید تیغه به حرکت دراید و این نوع از  سرامیک بر ها در بازار بسیار رایج است و با استفاده از آن برش های خوبی را می توان ایجاد نمود. سرامیک بر لیزری انواع جدید این وسیله است که به وسیله ی لیزر علامت گذاری شده تا برش راحت تر و دقیق تری را داشته باشیم.

خرید سرامیک بر

سرامیک بر ها دستگاه های صنعتی هستند که به صفحات سرامیک بر مجهز هستند و به وسیله ی آن برش ها را انجام می دهند. دیسک های سرامیک بر برای برش های فلزات، سرامیک ها و سنگ ها مورد استفاده می شود. برای خرید سرامیک بر به سایت فروشگاه ابزار مجید مراجعه نمایید و پس از مشاهده ی محصولات خرید خود را انجام دهید. این مجموعه محصولاتی با کیفیت را با قیمت های بسیار مناسب به شما عرضه می کند.

فروش انواع سرامیک بر

منظور از سرامیک بر و  پرسلان بر ، همان دیسک هایی هستند که برای هر نوع سنگ باید در مدل مناسبی انتخاب شوند. این صفحات همانند سنباده بوده و دارای دانه های ریز سایشی می باشد که در زمان حرکت و چرخش با ایجاد سایش در سنگ ها ، برش را ایجاد می نماید. این دیسک ها طوری طراحی شده اند که با استفاده از دستگاه های فرز و ینی فرز می توان به راحتی از آن ها استفاده کرد. بنابراین اگر به سرامیک بر با کیفیت نیاز دارید با مراجعه به فروشگاه ابزار مجید می توانید آن را به راحتی خریداری نمایید.

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 727
نمایش همه
علاقه مندی ها ()