پارس بلور به عنوان یکی از صنعت گران بزرگ و نام آشنا در حوزۀ طراحی و ساخت قالب های صنعتی از جمله قالب سازی بلور و کریستال در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است. نقش اصلی تولید محصولات صنعتی و شیشه آلات با کیفیت و متنوع وابسته به صنعت ساخت قالب با کیفیت و مستحکم می باشد. در واقع قالب سازی صنعتی نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته دارد و مجموعۀ پارس بلور از همان ابتدا به دنبال کسب موفقیت در این حوزۀ صنعتی بوده است.

امروزه گروه صنعتی پارس بلور توانسته است سطح خدمات دهی مجموعۀ خود را گسترش داده و امکان طراحی و قالب سازی بلور و شیشه، پروژکتورهای خودرو، بلورجات تجهیزات روشنایی و لوستر را با بهره گیری از دستگاه و ماشین آلات پیشرفته فراهم نموده است.

خدمات پارس بلور

امروزه با مراجعه به بازار بلور و کریستال می توانید شاهد خرید و فروش انواع محصولات متنوع شیشه و بلور در طرح و ابعاد مختلف باشید. هر کدام از آنها حاصل به کارگیری از قالب های جدید با طراحی های متفاوت و با کیفیت می باشند. از این رو خدمات پارس بلور می تواند شرایط مناسبی برای کارخانجات تولیدی محصولات شیشه و بلور فراهم نماید. در واقع این امکان را برای آنان مهیا می کند که بتوانند به کمک دستگاه های پیشرفتۀ موجود در این مجموعه، انواع قالب محصولات شیشه و بلور را در طرح های مدرن و لوکس طراحی نموده و مورد استفاده قرار دهند.

صنعت قالب سازی پارس بلور از قدمت طولانی برخوردار است و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند موفق به ساخت انواع قالب بلور و کریستال در طرح های مختلف شوند.

جهت سفارش انواع قالب شیشه و بلورجات مانند قالب لاله و حباب لوستر می توانید از تجربیات و تخصص قالب سازی گروه صنعتی پارس بلور بهره مند شوید. این مجموعه از فناوری روز دنیا جهت انجام سفارشات مشتریان استفاده می کند و همواره مشتری مداری را ملاک ارائه خدمات عالی تیم کاری مجرب خود می داند.

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 721
نمایش همه
علاقه مندی ها ()