فروش نوار خطر در هر جامعه ای یک نیاز محسوب می شود. همانطور که از نام " نوار خطر" مشخص است، جهت اعلام هشدار مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تولیدکنندگان نوار خطر، این نوع نایلون را در سایز و رنگبندی های مختلف تولید نموده و به بازار عرضه می کنند. به دنبال این موضوع مهم شاهد فروش انواع نوار خطر متناسب با کارایی های مختلف در سطح کشور می باشیم. در ادامۀ مقاله بیشتر به کاربردهای نوار خطر خواهیم پرداخت، تا در صورت نیاز بتوانید مناسب ترین نوع نوار خطر را تهیه نمائید.

شرکت باران پلاست با تلاش فراوان و بهره گیری از نیروی انسانی مجرب توانسته است در سال 1367 فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ تولید محصولات پلاستیکی در امور بسته بندی و همچنین نایلون خطر آغاز نموده است و همواره در صدد افزایش سطح کیفیت محصولات مجموعۀ خود می باشند.

فروش نوار خطر زرد

فروش نوار خطر زرد به منظور هشدار و خطر در محدودۀ اجرای پروژه های عمرانی مشاهده می شود. تولید و فروش نوار خطر به صورت رولی است و جهت حدود سازی منطقه ای کشیده می شود. کاربرد عمدۀ نوار خطر زرد را می توان جهت امور هشدار در موارد خطرات فیزیکی در سطح شهر مشاهده نمود. به عنوان مثال انجام تعمیرات در سطح جاده، مشخص نمودن صحنه جرم، هشدار منطقۀ پرتگاه و یا احتمال ریزش سنگ برخی از موارد کاربرد نوارهای خطر زرد رنگ به شمار می روند.

فروش رول نوار خطر در ابعاد استاندارد و یا سفارشی صورت می گیرد. بنابراین متناسب با نوع کاربری که برای این نوع نوار پلاستیکی دارید، با کیفیت بالا محصول مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

در صورت نیاز به تأمین انواع نوار خطر می توانید به طور مستقیم از طریق مجموعۀ باران پلاست اقدام نمائید. این مجموعه متناسب با نیاز مشتریان، قادر به  فروش نایلون شیرینگ پلی اتیلن  و فروش نوار خطری با چاپ سفارشی با قیمت ارزان می باشند.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()