بای پپ یکی دیگر از دستگاه های کمک تنفسی است که میان دو سطح فشار بالا ( فشار مثبت راه هوایی دمی (IPAP ) و فشار پایین ( فشار مثبت راه هوای بازدمی EPAP ) قرار گرفته می شوند. به طور کلی تنفس کردن به وسیله سیستم ماهیچه ای انجام می گیرد و امکان حجم سینه را تغییر می دهد. با استفاده از این دستگاه می توان فشارهای منفی و مثبتی را ایجاد نمود و به واسطۀ آن بتوان عضله دیافراگم را تحت تأثیر قرار داد و به سهولت بتوان پروسۀ عمل دم و بازدم را به کمک دستگاه های کمک تنفسی بای پپ و دیگر مدل های رایج انجام داد. امروزه محیط های درمانی نیاز به خرید بای پپ و تجهیز نمودن مجموعۀ درمانی خود به چنین دستگاه هایی می باشند.

در صورت نیاز به خرید دستگاه بای پپ می توانید از طریق مرکز تجهیزات پزشکی بارمان اقدام نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات پزشکی فعالیت خود را آغاز نموده است و در لیست تجهیزات پزشکی خانگی این مجموعه، می توانید دستگاه کمک تنفسی بای پپ را با قیمت مناسب خریداری کنید.

قیمت دستگاه تنفسی غیر تهاجمی بای پپ

قیمت خرید ونتیلاتور و بای پپ بر اساس برند و مدل دستگاه تعیین می شود. دستگاه های بای پپ دارای دو سطح فشار مثبت هستند که می توان به فشار دمی و بازدمی اشاره نمود. لازم به ذکر است که دستگاه بای پپ نسبت به دستگاه سی پپ دارای امکانات بیشتری می باشد و مجهز به مدل های مختلف است و جهت انجام اجرای فرآیند تنفس مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به طور کلی همۀ تنفس ها با استفاده از دستگاه بای پپ کنترل می شود.

اگر نیاز به تأمین تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه بای پپ، دستگاه ونتیلاتور، اکسیژن ساز و غیره دارید می توانید به وب سایت رسمی تجهیزات پزشکی بارمان مراجعه نمائید و پس از بررسی دقیق دستگاه مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

 

 تجهیزات پزشکی بارمان

آدرس : تهران ،میدان توحید،خیابان فرصت شیرازی ،پلاک 49

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456-02166490674  -02166122397

فکس : 02166940674

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()