برش لیزر آلومینیوم با هدف برش ورق های خام به کار گرفته می شوند. در عصر حاضر جهت برش فلزات، استفاده از دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر فلزات بسیار کاربردی است. با استفاده از چنین دستگاه هایی می توان در مدت زمان اندک، حجم زیادی از ورق های آلومینیومی را بر اساس یک طرح و الگوریتم برش داد. علاوه بر آنکه دریافت خدمات برش لیزر آلومینیوم ، توانسته تحولی بزرگ در صنایع مختلف ایجاد کند.

جهت استفاده از خدمات برش لیزر انواع فلزات می توانید با کارشناسان فنی برش لیزر نیک در تماس باشید. این مجموعه به صورت کاملاً متمرکز در حوزۀ خدمات برش لیزر آلومینیوم نیز فعالیت دارد.

انجام برش لیزر آلومینیوم در تهران

امروزه انجام برش لیزر آلومینیوم در تهران توسط مراکز مجهز به تجهیزات برش لیزر صورت می گیرد. مشاغل مختلفی که در حوزۀ تولید تجهیزات از جنس آلومینیوم چون درب و پنجرۀ upvc، ساخت تجهیزات پزشکی، تجهیزات و لوازم خانگی، صنعت خودروسازی و غیره فعالیت می کنند، می توانند از امکانات پیشرفتۀ دستگاه های برش لیزر جهت برش ورق خام آلومینیوم استفاده نمایند. چرا که با استفاده از چنین دستگاه هایی می توان در مدت زمان اندک، تعداد زیادی از ورق های آلومینیوم را با ضخامت های متفاوت برش داد.

شرکت های مختلف می توانند متناسب با نوع محصولاتی که تولید می کنند، می توانند از مزایای دستگاه های برش لیزر فلزات استفاده نمایند. چنین دستگاه هایی به صنعت گران اجازه می دهد که بتوانند در مدت زمان اندک، محصولات متنوعی را در ابعاد و طرح های مختلف تولید و روانۀ بازار نمایند.

جهت استفاده از خدمات مجموعۀ برش لیزر نیک می توانید با دفتر مرکزی این مجموعه تماس حاصل فرمائید. این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های برش لیزر می باشند که امکان حکاکی و برش لیزر آلومینیوم و  برش لیزر برنج را برای مشتریان فراهم نموده است.

 

برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 790
نمایش همه
علاقه مندی ها ()