کمپرسور اسکرو یکی از کاربردی ترین دستگاه هایی است که هنگام پیاده سازی برخی از پروژه های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از کمپرسور از جمله ماشین آلاتی است که با فرآیند ساده ای جهت تولید باد با فشار زیاد ساخته می شوند. دستگاه های کمپرسور مجهز به پیستون های مارپیچی شکلی هستند که با چرخش آنها با ظرفیت های متفاوت، امکان تولید هوای فشرده شده را میسر می سازد. در این مقاله قصد داریم به نحوۀ عملکرد دستگاه کمپرسور اسکرو بپردازیم تا با اطلاعات بیشتری بتوانید انتخاب و خرید کمپرسور اسکرو را انجام دهید.

شرکت هوامدار یکی از کمپانی های معتبر و با سابقه در حوزۀ فروش تجهیزات صنعتی از قبیل انواع کمپرسور اسکرو، مخازن هوا، دستگاه های درایر تبریدی و غیره در تهران و شهرستان ها می باشند. این مجموعه با توجه به نیاز بازار داخل توانسته است این دسته از اقلام و تجهیزات صنعتی را به صورت حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور به فروش برساند.

فروش کمپرسور اسکرو و کاربرد آن

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، فروش کمپرسور اسکرو در سطح کشور یک نیاز محسوب می شود چون کاربرد عمده ای در اجرا و راه اندازی تأسیسات صنعتی دارد.

کاربرد عمدۀ کمپرسور اسکرو را می توان در صنعت خودروسازی، صنایع الکترونیکی، صنایع تولید مواد شیمیایی، صنایع هوایی، صنایع پتروشیمی و غیره مشاهده نمود. با استفاده از کمپرسور اسکرو می توان در صنایع مختلف جهت تولید هوای فشرده با خروجی بالا استفاده نمود. بدین وسیله دستگاه کمپرسور اسکرو جهت ایجاد هوای فشرده از موتور توربین استفاده می شود و به مخازن هوا و یا دستگاه های درایر تبریدی متصل می شوند.

قیمت کمپرسور اسکرو بر اساس ظرفیت و مشخصات فنی که دارد، تعیین می شود.

جهت استعلام قیمت و خرید انواع کمپرسور اسکرو و  خرید درایر تبریدی  می توانید واحد فروش شرکت هوامدار تماس بگیرید.

 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 833
نمایش همه
علاقه مندی ها ()