برش لیزر مس توسط دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر انجام می گیرد. امروزه صنعت گران که در حوزۀ ساخت کالاهایی از جنس مس با تعداد بالا در حال فعالیت می باشند، می توانند از چنین امکاناتی استفاده نمایند. همانطور که می دانید کاربرد گستردۀ فلز مس را در ساخت برخی از تجهیزات و لوازم خانگی، صنعت نفت و گاز، امور کشتی سازی، ساخت لوازم دکوراتیو و مجسمه سازی، ظروف مسی و زیورآلات مسی مشاهده نمود. در گذشته ساخت اقلام فلزی کاری دشوار و زمان بر به شمار می رفت ولی امروزه با ارائه خدمات برش لیزر مس می توان در مدت زمان اندک، پیچیده ترین طرح ها را بر روی ورق های فولادی پیاده سازی نمود.

برش لیزر نیک نیز در این کار خبره می باشد چون به عنوان یکی از مراکز پیشرو در زمینۀ سرویس دهی برش لیزر در سطح کشور به فعالیت خود ادامه می دهند.

مزایای اجرای برش لیزر مس

با بهره گیری از امکانات دستگاه های برش لیزر، امکان حکاکی و برش لیزر مس و هر آلیاژ دیگری در مدت زمان کوتاه وجود دارد چون فناوری چنین دستگاه هایی به شما اجازه می دهد که بتوانید پیچیده ترین طرح ها را با استفاده از نرم افزار مخصوص به دستگاه تحویل داده و سپس ورق های خام مس با ضخامت متفاوت بر اساس الگوریتم از پیش تعیین شده در مدت زمان کوتاه برش داده می شود. بدین ترتیب می توان شاهد کاربرد گستردۀ دستگاه های برش لیزر مس در سطح کشور باشیم. استفاده از چنین امکاناتی در صنایع مختلف توانسته تحولی عظیم بوجود آورد چون سرعت فرآیند تولید اقلام را در شرکت ها و کارخانجات به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

جهت سفارش حکاکی و  اجرای برش لیزر آلومینیوم و مس با طرح های پیچیده می توانید از خدمات مجموعۀ برش لیزر نیک با قیمت ارزان بهره گیرید.  

 

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 773
نمایش همه
علاقه مندی ها ()