نایلون عریض از جمله پلاستیک های رایج و کاربرد در صنایع مختلف به شمار می رود. در واقع این نوع پلاستیک به دلیل داشتن ساختار ساده ولی ضخامت های تک لایه ای و چند لایه ای جهت مصارف گوناگون از آن استفاده می شود. تولید و فروش نایلون عریض به صورت شفاف و یا در رنگبندی های مختلف صورت می گیرد که البته بستگی به سفارش مشتری و سیاست کاری شرکت تولید کننده دارد. امروزه کاربرد گستردۀ نایلون عریض را می توان در صنایع مختلف صنعتی، کشاورزی، شیلات، راه اندازی محیط گلخانه، بسته بندی تجهیزات صنعتی و غیر صنعتی، پوشش اقلام در فضای آزاد و ... مشاهده نمود.

شرکت دریا پلاستیک با تلاش فراوان توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ پلاستیک های با کیفیت چون نایلون عریض، نایلون شیرینگ، حبابدار و غیره به صورت رولی و یا سفارشی می باشند.

فروش نایلون عریض رولی

امروزه فروش نایلون شیرینگ و نایلون عریض رولی بیشترین متقاضی را در سطح کشور دارد. در واقع این نوع پلاستیک را می توان جهت امور مختلف استفاده نمود. همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، جهت جلوگیری از نفوذ باران بر روی مصالح ساختمانی، کالاها و محصولات میوه و سبزی از مزایای نایلون عریض استفاده می شود چون به واسطۀ این نوع پلاستیک می توان با متراژ متغیر نایلون را بر روی آنها پوشاند.

استفاده به موقع از پلاستیک عریض می تواند صرفه جویی مالی را برای افراد عادی و یا شرکت ها به ارمغان آورد. البته بستگی به نوع کاربری این نوع پلاستیک دارد. البته این نوع پلاستیک جهت جلوگیری از بروز فشار و ضربه به محصولات مختلف نیز مفید می باشد. بدین ترتیب افرادی که نیاز به تأمین پلاستیک ضخیم دارند، می توانند از مزایای نایلون عریض استفاده نمایند.

مجموعۀ دریا پلاستیک با تأمین دستگاه هایی با تکنولوژی پیشرفته توانسته اند امکان تولید و فروش انواع پلاستیک صنعتی را تولید و روانۀ بازار نمایند.

 

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 760
نمایش همه
علاقه مندی ها ()