نایلون شیرینگ به عنوان نسل جدید لفاف های صنعتی شناخته می شود و امروزه در ایران نیز توسط شرکت های تولید کنندۀ پلاستیک صنعتی، تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. این نوع پلاستیک دارای یک سری ویژگی های ساختاری خاص است که باعث تمایز آن با دیگر انواع سلفون صنعتی شده است و ما قصد داریم در ادامۀ مقاله به خواص و کاربرد گستردۀ فیلم شیرینگ بپردازیم. امروزه صنایع مختلف جهت بسته بندی برخی از اقلام اقدام به خرید نایلون شیرینگ با ابعاد استاندارد و یا سفارشی می باشند. بدین وسیله بتوانند محصولات تولید شده را از شرایط محیطی ایمن نگه دارند.

جهت تأمین نایلون شیرینگ می توانید به شرکت دریا پلاستیک مراجعه نمائید. جهت برقراری ارتباط با این مجموعه می توانید به صورت تلفنی، اینترنتی و یا حضوری مراجعه نمائید.

خواص و ویژگی نایلون شیرینگ

مهمترین خواص و ویژگی نایلون شیرینگ مرتبط به ساختار آن می باشد که در معرض حرارت بالا، تغییر حالت می دهد و امکان بسته بندی وکیوم اقلام را مهیا می سازد. صنایع مختلفی چون صنایع مواد غذایی، تولید قطعات صنعتی، ساخت قطعات خودروسازی، تولید مواد بهداشتی و آرایشی و ... از مواردی هستند که جهت بسته بندی اقلام از مزایای نایلون شیرینگ استفاده می نمایند.

نحوۀ استفاده از نایلون شیرینگ با استفاده از دستگاه های مخصوص صورت می گیرد. در واقع به صورت مکانیزه و یا دستی عملیات بسته بندی محصولات با نایلون شیرینگ انجام می گیرد. استفاده از این نوع نایلون، امکان بسته بندی اقلام به صورت پک و چندتایی به راحتی صورت می گیرد و بدین ترتیب توانسته اند با بهره گیری از بسته بندی شیرینگ پک، سرعت پروسۀ حمل و نقل و بسته بندی کالاها را نسبت به گذشته بهیود ببخشند.

در صورت نیاز به خرید نایلون حبابدار و شیرینگ می توانید از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک اقدام نمائید. این مجموعه با در اختیار داشتن دستگاه های مخصوص، همواره در تلاش برای تولید نایلون های با کیفیت می باشند.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 777
نمایش همه
علاقه مندی ها ()