سرامیک بر یکی دیگر از صفحات رایج در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته می شود. سرامیک به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که دارد، طرفداران زیادی دارد و کاربرد گستردۀ آن را می توان به عنوان کفپوش و دیوارپوش مشاهده نمود. امروزه تولید سرامیک با ضخامت و نقش و نگارهای مختلف صورت می گیرد. از این رو خیلی از افراد خواستار نصب سرامیک در نمای دکوراسیون ساختمان می باشند. جهت نصب سرامیک نیاز به استفاده از دستگاه های مخصوص جهت برش سرامیک بدون لب پریدگی می باشد. بدین ترتیب شاهد فروش انواع  سرامیک بر با برند و سایزهای مختلف در سطح کشور می باشیم.

فروشگاه ابزار مجید نیز به عنوان یکی از فروشندگان مجرب در حوزۀ پخش صفحات سرامیک بر، گرانیت بر، سنگ بر و غیره در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد و همواره در تلاش جهت ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان می باشند.

موارد مهم در انتخاب و خرید سرامیک بر

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، جهت انتخاب و خرید سرامیک بر، توجه به ضخامت سرامیک بسیار تأثیرگذار خواهد بود. صفحه سرامیک بر شارک، سدیما، ایوا، کاووش، بهکو، آسرون، آیرونمکس، برامپرور، وایکینگ، هیوسانگ، کت، اریس و ... تنها برخی از برندهای معتبر دیسک های سرامیک بر به شمار می روند. بدین ترتیب می توانید متناسب با سطح ضخامت سرامیک، مناسب ترین صفحات را تهیه نموده و با استفاده از دستگاه های فرز دستی، برقی و یا آبی از آنها جهت برش بدون لب پریدگی سرامیک و کاشی با ضخامت های مختلف استفاده نمود.

قیمت   پرسلان بر و سرامیک بر به برند و سطح ضخامت سرامیک بستگی دارد. بنابراین جهت خرید چنین صفحاتی پیشنهاد می کنیم از تجربیات افراد متخصص استفاده نمائید.

جهت سفارش سرامیک بر در برند و سایزهای مختلف می توانید با کادر فروش فروشگاه ابزار مجید تماس گرفته و با قیمت ارزان و کاملاً تضمین شده تهیه نمائید.

همانطور که می دانیم امروزه دیگر از روش های دستی استفاده نشده زیرا در روش دستی دقت کار بسیار پایین بوده و برش سنگ ها اغلب با لب تر شدگی و یا شکستگی سنگ ها روبرو می‌شد و همچنین با توجه به این مشکلات هزینه‌های نهایی بسیار بالا می رفت و در نهایت کار در زمان بسیار طولانی اجرا می شد.اما امروزه با روی کار آمدن دستگاه های پیشرفته و استفاده از دیسک های سرامیک و پرسلان بر ، افراد می‌توانند در زمان کوتاهی برش ها را با دقت بالا انجام دهند و کار با کیفیت بسیار بالایی انجام گیرد. لبه برش دیسک های سرامیک بر بسیار نازک بوده و به همین جهت کار با سرعت بالایی اجرا خواهد شد.

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 757
نمایش همه
علاقه مندی ها ()