داکرومات در صنایع مختلف کاربرد گسترده ای دارد و دارای یک سری ویژگی های خاص می باشد که در ادامۀ متن به آن ها بیشتر خواهیم پرداخت. داکرومات به صورت یک ماده محلول در آب است که شامل مواد تفلونی، ذرات ریز روی، آلومینیوم و غیره می باشد. کاربرد عمدۀ  داکرومات را می توان جهت پوشش قطعات فلزی در صنایع مختلف مشاهده نمود. داکرومات با عنوان پوشش فلیک های روی و آلومینیوم در صنعت شناخته می شود و جزء روش های جدید فرآیند پوشش کاری قطعات فلزی به شمار می رود.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار از جمله شرکت های معتبر در حوزۀ تولید مواد نوین پوشش دهی با خواص کروم دار و بدون کروم با عناوین داکرومات و زئومت می باشند. بدین ترتیب صنایع مختلف می توانند جهت تهیۀ مواد پوشش دهندۀ فلزات از طریق این مجموعه اقدام نمایند.

ویژگی داکرومات

از مهمترین ویژگی های مواد داکرومات می توان به خواص ضد خوردگی، خاصیت پوشانندگی بالا استحکام و ماندگاری بالا اشاره نمود. کاربرد عمدۀ داکرومات را می توان در امور صنایع خودروسازی، صنایع دریایی، صنایع کشاورزی، صنایع ریلی، صنایع هوایی، صنعت ساخت و ساز و ... مشاهده نمود. از مواد داکرومات جهت پوشش سطوح شیرآلات، پیچ و مهره، واشر، بست، ریل، انواع فنر فلزی، یراق آلات، تجهیزات و اتصالات، پیچ های پایه و غیره استفاده می شود. مواد پوشش دهندۀ داکرومات نسبت به مواد قدیمی از مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار است. نتایج آزمایشات توانسته این گفته را به اثبات برساند که البته متناسب با پوشش الکترو گالوانیزه مقاومت بیشتری دارد.

پوشش داکرومیت همچنین در برابر گرما و خوردگی نیز برتری قابل توجهی دارد و یک لایۀ مقاوم بر روی قطعات فلزی تشکیل می شود و مانع از تغییر شکل آنها می شود. لازم به ذکر است که مواد کرومات سطحی در برابر صد درجه سانتی گراد ممکن است دچار عیب و نقص گردد.

جهت سفارش خرید مواد پوششی فلیک های روی و مواد داکرومات می توانید با مجموعۀ پوشش پارس تماس حاصل فرمائید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 840
نمایش همه
علاقه مندی ها ()