فیلتر شنی به عنوان صافی شنی عمل می کند که در گذشته از آن برای تصفیۀ آب استفاده می نمودند. با استفاده از این دستگاه اقدام به حذف ذرات معلق موجود در آب با اندازه های بیشتر از صد میکرون می نمایند. امروزه کاربرد فیلتر شنی را می توان در ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی و خانگی مشاهده نمود. به طور کلی تصفیه آب در طبیعت به روش های مختلفی صورت می گیرد که مهمترین آنها، از بین بردن مواد زائد آب با عبور دادن آن از شن و ماسه می باشد. با گذشت زمان توانستند این تکنیک را به صورت صنعتی در ساخت فیلتر شنی پیاده سازی نمایند.

شرکت اطلس آب نیز در سطح کشور توانسته است به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در حوزۀ ساخت و اجرای تجهیزات و دستگاه های تصفیه آب بر اساس استانداردهای بین المللی در سطح کشور می باشند.

نحوۀ عملکرد فیلتر شنی و انواع آن

بدنۀ اصلی صافی فیلتر شنی از جنس های متفاوتی چون فلز، فایبرگلاس و بتنی ساخته می شود و با روکش ضد زنگ از خوردگی قطعات فلزی دستگاه فیلتر شنی جلوگیری می شود.

نحوۀ عملکرد فیلتر شنی بدین ترتیب است که آب املاح دار از شیر ورودی وارد مخزن می شود. داخل مخزن نازل هایی از شن و سیلیس قرار داده می شود، تا به واسطۀ ان بتوانند از خروج ذرات بزرگ تر از صد میکرون جلوگیری کنند و در انتها قطرات آب بدون ذرات از نازل عبور کنند. بدین ترتیب آب خالص از شیر خروجی به بیرون از دستگاه منتقل می شود.

فیلتر شنی کُند، فیلتر شنی تند ثقلی و فیلتر شندی تند تحت فشار برخی از انواع فیلتر شنی موجود در بازار می باشند که جهت راه اندازی سیستم تصفیه آب مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

جهت خرید انواع فیلتر شنی مانند خرید فیلتر شنی و راه اندازی سیستم های تصفیه آب خانگی و صنعتی می توانید با کارشناسان مجرب مجموعۀ اطلس آب مشورت نموده و سفارشات خود را ثبت نمائید.

 شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 891
نمایش همه
علاقه مندی ها ()