ورق هایمپک از جنس پلاستیک ساخته شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی و کاربرد ورق هایمپک بپردازیم. ورق هایم پک از استحکام بالایی برخوردار است و جهت قالبگیری و امور بسته بندی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش ورق هایمپک به صورت رولی با ابعاد و ضخامت های مختلف صورت می گیرد. لازم به ذکر است که این نوع ورق دارای یک سری ویژگی های خاص می باشد که آنها را نسبت به دیگر انواع ورق از جنس پلاستیک متمایز می سازد. علت استقبال از خرید ورق هایمپک، داشتن قابلیت انعطاف پذیری بالا، چاپ پذیری، چسبندگی بالا و حفظ ابعاد اشاره نمود.

گروه تولیدی هنرپلاست توانسته است موفق به راه اندازی مجموعۀ خود را با برند تجاری واقف ظرفدر در سال 1362 گردد. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ تولید و عرضۀ محصولات پلیمری و پلاستیکی اعم از ورق هایمپک، ورق پت، ورق وکیوم ضخیم، ورق پلی پروپیلن و غیره گردند.

خرید ورق هایمپک و ویژگی های آن

فروش ورق هایمپک در رنگبندی مختلف تولید می شود و امکان تولید این نوع ورق متناسب با سفارش مشتریان وجود دارد. ورق هایمپک نوعی ورق پلاستیکی منعطف است که از جنس پلی استایرن با ضخامت های متغیر 2 الی 8 میلی متر و حداکثر عرض  1600 میلی متر تولید می شوند. البته همانطور که گفته شد، امکان تولید ورق هایم پک سفارشی مطابق با نیاز مشتریان مهیا می باشد.

کاربرد عمدۀ ورق هایمپک را می توان در صنایع خودروسازی، تولید لوازم آشپزخانه، تهیۀ عایق های صوتی و حرارتی، عایق های رطوبتی، زمینۀ برش لیزر و تهیۀ انواع شابلون، محافظ های اطراف قطعات و ... به وفور مشاهده نمود. به طور کلی جهت برش ورق های هایمپک که نوعی ورق های پلکسی گلاس به شمار می روند نیاز به استفاده از فن آوری لیزر و روش های دستی می باشد و افراد اهل فن قادر به انجام چنین کارهایی می باشند.

جهت سفارش  ورق هایمپک مانند خرید ورق هایمپک کرم صورتی با مشخصات فنی اماده و یا سفارشی می توانید با گروه تولیدی هنرپلاست تماس حاصل فرمائید.

هنرپلاست 

آدرس : تهران-شهریار-جنب پمپ بنزین بابا سلمان-خ گلزار شهدا-پ 28

ایمیل: info@honarplast.com 

تلفن : 02165735549   فکس : 02165735549  

مدیر فروش هایمپک : 09121311536

مدیر فروش پت : 09123863835

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 617
نمایش همه
علاقه مندی ها ()