چاپ نوار چسب از دیگر خدمات مجموعۀ باران پلاست به شمار می رود. تا کنون کاربرد نوار چسب را در امور بسته بندی وسایل مشاهده نموده اید. نکتۀ مهم که در رابطه با کاربرد نوار چسب وجود دارد، گسترده بودن کاربرد این نوع چسب می باشد. از این رو با ارائه خدمات چاپ نوار چسب می توان از این کالا به عنوان وسیله ای تبلیغاتی استفاده نمود. به عبارتی مجموعه های مختلف که نیازمند به استفاده از نوار چسب برای بسته بندی کارتن های محصولات دارند، می توانند با سفارش چاپ نوار چسب با طراحی لوگو و عبارات تبلیغاتی مجموعۀ خود، اقدام به معرفی غیر مستقیم تولید کننده نمایند.

شرکت باران پلاست به عنوان یکی از مجموعه های مجرب در حوزۀ تولید نایلون های صنعتی، قادر به ارائه خدمات چاپ نوار چسب و نوار خطر متناسب با نیاز مشتریان می باشند.

مرکز خدمات دهی چاپ نوار چسب

تبلیغات مهمترین فاکتور جهت افزایش راندمان کاری مجموعه های مختلف می باشد. از این رو صنعت گران تلاش می کنند متناسب با موقعیت های مختلف از روش های متفاوتی جهت امور تبلیغات استفاده نمایند. سفارش چاپ نوار چسب برای بسته بندی کارتن های محصولات می تواند یکی از بهترین راهکار به شمار آید. از این رو مجموعه های مختلف می توانند جهت طراحی و چاپ نوار چسب به مراکز تولید کنندۀ نوار چسب مراجعه نمایند. برای اطلاع از فروش نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید. 

قیمت چاپ نوار چسب به طرح و رنگبندی نوشته ها بستگی دارد. بدین ترتیب قیمت ثابتی ندارد که بتوانیم در اینجا به آن بپردازیم. در صورت نیاز به استفاده از نوار چسب به شما پیشنهاد می کنیم با استفاده از خدمات چاپ نوار چسب بتوانید از این فرصت جهت معرفی و تبلیغات مجموعۀ خود در مناطق مختلف بهره گیرید.

برای درخواست طراحی و چاپ نوار چسب با قیمت ارزان می توانید از طریق شرکت باران پلاست اقدام نمائید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 751
نمایش همه
علاقه مندی ها ()