قیمت نوار خطر بر اساس فاکتورهای مهمی چون ابعاد، طرح و کیفیت مشخص می شود. نوار خطر از جمله نایلون های پر کابردی است که بعنوان یکی از تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بر روی نوار خطر، عبارات هشدار دهنده چون خطرناک، خطر، هشدار و ... به رنگ مشکی چاپ می شود. از این رو مجموعه های مختلف که در پیرامون خود با موقعیت های خطرناک روبرو می باشند، جهت هشدار و اعلام نوع خطر، می توانند از مزایای نوار خطر استفاده نمایند. جهت اطلاع از لیست  قیمت نوار خطر در مدل های مختلف می توانید با کارشناسان فروش شرکت باران پلاست تماس حاصل فرمائید.

قیمت انواع نوار خطر

قیمت انواع نوار خطر به میزان کیفیت نایلون به کار رفته، سایز، ضخامت و نوشتۀ آن بستگی دارد. تا کنون کاربرد نایلون نوار خطر را در مکان های مختلف در سطح شهر به منظور فعالیت های عمرانی، راهسازی، ساخت و ساز و غیره مشاهده نموده اید. البته جهت مشخص نموده محوطۀ خطر در محیط های کاری نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تولید و فروش نایلون نوار خطر در مدل های مختلف صورت می گیرد و این مسئله تأثیر مستقیم بر قیمت نوار خطر خواهد داشت. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید عمده نوار خطر دارند، می توانند به واسطۀ مجموعه های تولید کننده، پس از دریافت لیست قیمت انواع نوار خطر، به صورت تلفنی و یا اینترنتی از طریق واحد فروش شرکت باران پلاست، سفارش خود را ثبت نمایند. برای اطلاع از تولید انواع کیسه نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید. 

توسط این مجموعۀ تولیدی، جهت تولید نایلون نوار خطر از مواد اولیۀ پلیمری با درجه بندی های مختلف استفاده می شود. به طور کلی این مسئله بر روی قیمت نوار خطر تأثیر مستقیم خواهد داشت و افرادی که قصد تهیۀ این نوع پلاستیک را دارند، متناسب با محیط فضای باز و بسته اقدام به خرید نوار خطر با قیمت ارزان و مناسب می نمایند.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 558
نمایش همه
علاقه مندی ها ()