یکی از دستگاه‌ هایی که با دقت بسیار بالا انواع فلز و تجهیزات غیر فلزی را برش می دهد دستگاه برش لیزر می باشد. از این دستگاه در صنایع استفاده گسترده ای می گردد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که عملیات برش با استفاده از این دستگاه با سرعت و دقت بالایی انجام می شود. برش لیزر نیک انواع دستگاه های برش را با برندهای متنوع برای برش دادن فلزات متنوع مورد استفاده قرار می‌ دهد. هر یک از تکنسین های برش لیزر نیک از شما هزینه مناسبی برای برش دادن فلزات متنوع دریافت می‌ کنند.

عملکرد دستگاه برش لیزر

عملکرد دستگاه برش لیزر به این صورت می باشد که با استفاده از اشعه لیزر انواع فلزات را برش می دهد. هر یک از تکنسین های برش لیزر نیک به خوبی با روش ‌های متنوع برش دادن فلزات آشنا هستند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که تکنسین‌ های برش لیزر نیک انواع دستگاه برش لیزر را می ‌شناسند و می ‌دانند که باید از آنها چگونه استفاده کنند. سطح صاف و صیقلی تمامی فلزات با استفاده از این دستگاه به بهترین نحو ممکن برش داده خواهد شد تا مورد استفاده قرار بگیرند. برش لیزر برنج در این مرکز با بهترین کیفیت انجام می گیرد. 

دستگاه هایی که تولید لیزر را انجام می ‌دهند انواع متنوعی دارند. دستگاه برش لیزر با استفاده از سیستم های متنوع کار می ‌کند که شما بر اساس نوع صنعت خود یکی از آن دستگاه ها را می توانید مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که نمی دانید کدام یک از دستگاه های برش لیزر باید در صنعت شما مورد استفاده قرار بگیرد بهتر است که از تکنسین های برش لیزر نیک مشورت ‌های لازم را دریافت کنید. هر یک از تکنسین های برش لیزر نیک انواع فلزات و غیرفلزات را می‌ شناسند و می ‌دانند که در کدام یک از صنایع باید کدام دستگاه استفاده شود.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 856
نمایش همه
علاقه مندی ها ()