فیلتر شنی از مهمترین قطعات موجود در دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب محسوب می شود. به عبارتی مجموعه های مختلف نیازمند به راه اندازی سیستم و پکیج تصفیه آب می باشند. از این رو نوع  فیلتر شنی که در طراحی چنین دستگاه هایی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، از اهمیت بالایی برخوردار است و تأثیر مستقیم بر روی کیفیت آب خواهد داشت. نیاز به ذکر است که فروش فیلتر شنی در مدل های مختلف صورت می گیرد چون بستگی به نوع ناخالصی آب دارد.

شرکت اطلس آب به دلیل نوع فعالیتی که از ابتدای کسب و کار خود را راه اندازی نموده است، قادر به عرضۀ انواع فیلتر شنی متناسب با کلیۀ سیستم های تصفیه آب و فاضلاب خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی با قیمت ارزان تر از بازار می باشند.

پروسۀ عملکرد فیلتر شنی

فرایند عملکرد فیلتر شنی بسیار ساده است. فیلتر شنی امکان جداسازی املاح معلق در آب را فراهم می سازد. در واقع جهت از بین بردن و حذف کدورت و طعم نامطبوع آب در پکیج تصفیه آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. معمولاً با استفاده از قطعات فیلتر شنی می توان ذرات معلق در آب را  تا قطر 80 میکرون حذف نمود و بدین وسیله سطح کیفیت آب را نسبت به حالت اولیه ارتقاء بخشید. قیمت فیلتر شنی به نوع سیستم تصفیه خانه، ظرفیت آب ورودی بر حسب دسی بل و نوع و درصد ناخالصی بستگی دارد. بدین ترتیب پیش از نصب فیلتر شنی، نیاز به محاسبات اولیه است، تا بدین وسیله بتوانند مناسب ترین دستگاه فیلتر شنی را تهیه نموده و جهت تصفیه آب و حذف ناخالصی های آب از آن استفاده نمود. با استفاده از فیلتر شنی می توان شفافیت آب را بیشتر نموده و بوی نامطبوع آن را از بین برد.

جهت سفارش انواع فیلتر شنی می توانید با دفتر فروش و خدمات دهی شرکت اطلس آب تماس حاص فرمائید.

 

 شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 729
نمایش همه
علاقه مندی ها ()