کلرزن مایع نوعی سیستم ضد عفونی کنندۀ آب محسوب می شود. به طور کلی عملیات کلرزنی در طراحی و ساخت کلیۀ سیستم های تصفیۀ آب قابل ملاحظه می باشد. هدف اصلی استفاده از دستگاه کلرزن مایع، حذف میکروب و میگروارگانیسم های ناقل بیماری موجود در آب می باشد. از این رو با افزودن مواد شیمیایی هماند کلر و مواد ضد عفونی کننده، می توان از انتقال برخی از بیماری های قارچی و میکروبی جلوگیری نمود. نصب سیستم کلریناتور در مرحله از پکیج تصفیه آب خانگی و یا صنعتی، می توان پروسۀ گند زدایی را به سهولت انجام داد. شرکت اطلس آب فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در حوزۀ طراحی، ساخت و نصب پکیج های تصفیه آب و فاضلاب بهداشتی و صنعتی نموده است. این مجموعه متناسب با کلیۀ سیستم های تصفیۀ فاضلاب، قادر به ساخت دستگاه های کلرزن مایع به صورت مکانیزه می باشد.

پکیج کلرزن مایع

جهت تهیۀ کلریناتور یا همان پکیج تزریق کلر مایع می توانید به مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات و سیستم های تصفیه آب مراجعه نمائید. نکتۀ مهم که در رابطه با استفاده کلر به وسیلۀ دستگاه کلریناتور وجود دارد، نصب دستگاه کلرزن مایع است که باعث کاهش آثار سمی تزریق کلر اضافه شده به آب می گردد.

پکیج کلرزن مایع جهت ضد عفونی کردن مخازن آب آشامیدنی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. علاوه بر آنکه کاربرد گستردۀ کلرزن مایع را در سیستم های تصفیۀ آب استخرها مشاهده نموده اید. با بهره گیری از سیستم کلریناتور یا کلرزن، می توان میزان ph آب، میزان درجه حرارت آب و سطح غلظت آب را تحت کنترل داشت.

مجموعۀ اطلس آب به صورت حرفه ای در حوزۀ ساخت تجهیزات و دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب خانگی و همچنین ابعاد بزرگ در صنعت فعالیت می کند. در صورت داشتن سفارش ساخت و یا نصب دستگاه های تزریق کلرزن مایع یا کلریناتور با کارشناسان فنی مجموعه تماس حاص فرمائید.

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 720
نمایش همه
علاقه مندی ها ()