نایلون شیرینگ از دیگر نایلون هایی است که جهت امور بسته بندی به کار برده می شود. معمولاً کاربرد عمدۀ نایلون شیرینگ در کارخانجات و برخی از مجموعه های مختلف می باشد. پلاستیک شیرینگ ساختاری متفاوت از نایلون های معمولی دارد. نایلون شیرینگ نیز از مواد پلی اتیلن طی فرآیندی خاص تهیه شده اند و دارای قابلیت تغییر شکل می باشند. در واقع این نوع نایلون با قرار گرفتن در دمای بالا، تغییر شکل داده و امکان بسته بندی وکیوم مانند کالاها را فراهم می کند. تا کنون کاربرد گستردۀ آن را در امور بسته بندی محصولات مواد غذایی و همچنین صنعتی مشاهده نموده اید.

شرکت ناب پلاستیک به عنوان یکی از مجموعه های تولیدی فعال اقدام به تولید انواع پلاستیک صنعتی نموده اند. این مجموعه مطابق با استاندارد و دستورالعمل های مشخص انواع نایلون بسته بندی همچون پلاستیک شیرینگ، فیلم استرچ و غیره را تولید و به بازار عرضه می کنند.

اهمیت کاربرد نایلون شیرینگ

نکتۀ مهم که در رابطه با طراحی و تولید نایلون شیرینگ وجود دارد، امکان بسته بندی وکیوم مانند کالاهاست. به عبارتی در مسیر خط تولید محصولات می توان با قرار دادن دستگاه های شیرینگ پک، می توان با استفاده از نایلون شیرینگ پک، کالاها را به صورت چندتایی بسته نمود و بدین وسیله سرعت پروسۀ بسته بندی و حمل و نقل کالاها افزایش می یابد. بدین وسیله امروزه برخی از صنایع، متناسب با کالایی که تولید می کنند، می توانند از مزایای پلاستیک شیرینگ جهت بسته بندی اقلام به صورت پک استفاده نمایند. نفروش نایلون پشت چسبدار 

تا کنون بسته بندی پک چند تایی کنسروهای مواد غذایی، پک بطری های نوشیدنی، بسته بندی قطعات مکانیکی و ... را در سطح بازار مشاهده نموده اید. به طور کلی استفاده از این نوع پلاستیک، توانسته اند به میزان قبولی از هزینه های مرتبط به حمل و نقل کالاها را کاهش دهند.  

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 749
نمایش همه
علاقه مندی ها ()