نایلون پشت چسبدار مصارف خاص خود را در صنایع مختلف دارد. نوار چسب شیشه ای پهن از جمله نایلون پشت چسبدار محسوب می شوند که کاربرد آنها را می توان در پروسۀ بسته بندی اقلام به وفور مشاهده نمود. این نوع نایلون نیز با استفاده از مواد پلی اتیلن ساخته می شوند و به همین دلیل دارای ماهیت سلفونی است. هدف از تولید پلاستیک پشت چسب دار، درج مشخصات فنی محصولات بر روی اقلام می باشد. بدین ترتیب برخی از شرکت های تولید کنندۀ پلاستیک اقدام به تولید نایلون پشت چسبدار می نمایند.

شرکت ناب پلاستیک متناسب با نیاز مشتریان قادر به تولید و فروش نایلون پشت چسبدار با ضخامت و رنگبندی های مختلف می باشند. البته متناسب با نیاز مشتریان قادر به تولید سلفون پشت چسبدار سفارشی با قیمت ارزان می باشند.

چاپ نایلون پشت چسبدار

نکتۀ مثبت این نوع پلاستیک، داشتن یک لایۀ چسب دار می باشد که امکان چسباندن آن بر روی کالاها وجود دارد. بدین ترتیب می توان از این امکان جهت معرفی کالا و درج اطلاعات مرتبط با تولید کالا استفاده نمود. امروزه جهت بسته بندی انواع ظروف چون بطری های نوشیدنی، کنسرو، قطعات صنعتی، درج اطلاعات بر روی دستگاه ها و ... از مزایای نایلون پشت چسبدار استفاده نمود. برای خرید نایلون حبابدار به قیمت عمده به سایت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به تأمین سلفون پشت چسب دار مورد نیاز مجموعۀ خود در تعداد بالا می توانید به طور مستقیم به واسطۀ شرکت ناب پلاستیک اقدام نمائید. البته پیشنهاد می کنیم، پیش از تهیۀ این نوع سلفون، از قیمت نایلون پشت چسبدار مطمئن گردید. توسط این مجموعه امکان فروش نایلون پشت چسبدار شفاف و همچنین نایلون پشت چسب دار در رنگبندی و ضخامت متفاوت وجود دارد. بدین ترتیب صنایع مختلف بدون قید و شرط می توانند نایلون مورد نیاز خود را سفارش داده و در محل از پیش تعیین شده تحویل بگیرید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 839
نمایش همه
علاقه مندی ها ()