کیسه پارچه ای از دیگر محصولات تولیدی از پارچه های سوزنی می باشد. چند سال اخیر شاهد رو به رشد تکنولوژی روز در صنعت تولید محصولات جدید با ویژگی های خاص و کاربردی می باشیم. این نکتۀ مهم را می توان در حوزۀ تولید ساک دستی پارچه ای مشاهده نمود. پارچه های اسپان باند یا نان ووند به دلیل ماهیت ساختاری پلیمری که از آن برخوردار هستند در مقایسه با نایلون استحکام و طول عمر بالایی دارند. از این رو جهت تولید کیسه و ساک دستی پارچه ای مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش کیسه پارچه ای در سطح بازار، موجب شده تا برخی از تولید کنندگان کالا بتوانند جهت عرضۀ محصولات خود از مزایای این نوع بسته بندی استفاده نمایند.

کیسه پارچه ای و ساک دستی پارچه ای از جمله محصولات پرفروش شرکت پارچینه به شمار می رود. بدین ترتیب کارخانجات و شرکت های بسته بندی می توانند جهت بسته بندی برخی از محصولات همچون غلات، نمک طعام، برنج، گندم، حبوبات و غیره اقدام به خرید کیسه پارچه ای سوزنی در ابعاد مختلف نمایند.

مهمترین فواید کیسه پارچه ای

از مهمترین فواید کیسه های پارچه ای و ساک دستی سوزنی می توان به دوام بالای این کالا و همچنین سازگاری آن با محیط زیست اشاره نمود. در واقع به دلیل عمر بالای این کالا، نیاز به استفاده از کیسه های پلاستیکی نیست چون پلاستیک عمر کوتاهی داشته و در برابر هر ضربه و فشاری پاره می شود و در دهه های اخیر، مصرف بیش از اندازۀ پلاستیک موجب خسارت و آسیب جدی به محیط زیست یا اکوسیستم شده است. بدین ترتیب استفاده از محصولات پارچه ای که دوام زیادی دارند، می تواند در جهت حفظ محیط زیست گام برداشته شود و حیات حیوانات و محیط زیست را در آینده کمتر دچار آسیب نمود.

جهت سفارش خرید ساک پارچه ای می توانید از خدمات با کیفیت گروه تولیدی پارچینه استفاده نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()