داکرومات نوعی مواد شیمیایی هستند که به عنوان پوشش سطوحی از جنس فلز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همانطور که می دانید لوازم و قطعات فلزی در ساخت تجهیزات و دستگاه های مختلفی به کار برده می شود. همانطور که می دانید اکثر فلزاتی که جهت ساخت دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، از جنس آهن هستند که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی و اکسیداسیون ندارند و از داکرومات استفاده می شود. بدین ترتیب برخی از پژوهشگران با استفاده از علم شیمی توانسته اند موفق به تهیۀ پوشش داکرومات گردند. در واقع مواد داکرومات به دلیل خواصی که از آن برخوردار هستند، مقاومت بالایی در برابر رطوبت و خورندگی دارند.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار نیز به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در صنعت تولید و اجرای پوشش دهی داکرومات در تهران می باشند. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار اقدام به راه اندازی خطوط پوشش دهی داکرومات نموده اند.

موارد کاربرد پوشش داکرومات

به طور کلی پوشش داکرومیت یا داکرومات به دلیل داشتن استحکام بالا نسبت به خورندگی ناشی از مواد شیمیایی ضد اکسیداسیون تشکیل شده است. مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی همچون گریس، روغن موتور، مواد شوینده، رطوبت و غیره خواهد داشت.

از این رو شاهد کاربرد پوشش داکرومات در صنایع مختلف می باشیم. کاربرد رایج مواد داکرومات را می توان به عنوان متریال آبکاری قطعات فلزی همچون انواع پیچ، مهره، واشر، قطعات خودرو و غیره مشاهده نمود. صنایع خودروسازی، ساختمان سازی، صنایع دریایی، صنایع نظامی، صنایع پتروشیمی، صنعت تولید متریال شیمیایی و ... برخی از صنایعی هستند که متشکل از قطعاتی با روکش داکرومات می باشند که بتوانند سطح استحکام قطعات فلزی را نسبت به شرایط محیطی بهبود ببخشند.

قیمت خرید مواد پوششی فلیک های روی و داکرومات به سطح کیفیت آن و ضخامت پوشش دهی قطعات فلزی خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی تر می توانید با مجموعۀ پوشش پارس تماس حاصل فرمائید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 757
نمایش همه
علاقه مندی ها ()